برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از بازی فردای پرسپولیس و ماشین سازی تبریز در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال گفت: ماه رمضان را به همه مردم ایران تبریک می گویم. ممنون هستم از مردم ایران که فوتبال را دنبال می‌کنند. فقط دو بازی باقی مانده است. قبلاً هم گفتم قهرمان در آخرین بازی و در ثانیه پایانی مشخص می‌شود. الان ما با تیم دوم سه امتیاز فاصله داریم.

وی درباره بازی با ماشین سازی تاکید کرد: نمی‌خواهم در مورد حریف که بسیار قابل احترام است صحبت کنم. تیمی جوان که پر از انگیزه و شوق هستند تا خودشان را نشان دهند.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: فردا دیداری است که بازیکنان و هواداران منتظرش هستند. هوادارانی که به جرأت میگویم در دنیا بهترین هستند و اطمینان دارم در بازی فردا بسیار زیاد به ورزشگاه خواهند آمد تا برد را با هم جشن بگیریم. بابت تمام این حمایت‌ها از آنها تشکر می‌کنم.

وی درباره شرایط پرسپولیس اظهار داشت: بیرانوند محروم است. بشار از ناحیه زانو احساس درد می‌کند. حسین ماهینی و محمد انصاری هم مصدوم هستند. بقیه شرایط خوبی دارند.

برانکو درباره اینکه در جلسه امروز خود با بازیکنان در چه مواردی صحبت کرده است، خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی که به شما گفتم را با آنها هم انجام دادم. بازی فردا طوری است که نیاز به مدیر و مربی و کادر فنی ندارد. بازیکنان تنها به بازی فردا فکر می‌کنند و می‌خواهند پیروز شوند.

سرمربی پرسپویس در ادامه سوالات خبرنگار مهر در خصوص اینکه فکر می‌کنید کسی دوست نداشته باشد پرسپولیس قهرمان شود؟ اظهار داشت: این طبیعی است که برخی‌ها دوست نداشته باشند ما قهرمان شویم اما این ما هستیم که تصمیم می‌گیریم قهرمان شویم.

سرمربی سرخپوشان پایتخت در خصوص صحبت‌های فرید بهزادی کریمی که گفته بود دوست ندارد پرسپولیس قهرمان شود گفت: این طبیعی است که بگوید تبریزی‌ها دوست ندارند پرسپولیس قهرمان شود یا تیم دیگری به این مقام برسد. کاملاً طبیعی است. ما هم دوست نداریم موفقیت سایر تیم‌ها را ببینیم!

برانکو درباره اینکه آیا لیست خرید بازیکن برای فصل آینده را به باشگاه ارائه کرده یا خیر؟ افزود: لیستی به باشگاه نداده ام. امروز به بازیکنانم هم گفتم. همه بازیکنانم یک تا سه سال قرارداد دارند. فقط محمد نادری بازیکن قرضی است. بعضی‌ها در قراردادهای خود آپشن دارند و تبصره‌هایی گذاشته اند. اما باید بگویم آنها قرارداد بلند مدت دارند و نشان می‌دهد ما به آنها اطمینان داریم. به خاطر همین پرسپولیس نگرانی بابت آینده ندارد.

وی درباره احتمال بازگشت بازیکنان سابق به پرسپولیس تصریح کرد: تمام بازیکنان حرفه ای هستند. از طرفی گفتیم بازیکنان قرارداد دارند. اگر بازیکنی پیشنهاد بهتری نسبت به پرسپولیس داشته باشد به آن فکر می‌کنیم. به بازیکنان قدیمی هم اگر نیاز ببینیم فکر می‌کنیم. مثلاً برای بیرانوند مدام پیشنهاد داشته ایم. شجاع خلیل زاده هم نیم فصل از قطر پیشنهاد داشت. علیپور هم همینطور. انصاری هم از چین پیشنهاد داشت. این موضوع در فوتبال دنیا طبیعی است.

برانکو درباره اینکه آیا دوست داشت جشن قهرمانی را فردا با هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بگیرد؟ یادآور شد: بله خیلی خوب می‌شد اما به هر حال فوتبال قوانینی دارد که باید به آنها احترام بگذاریم. می‌خواهیم نتیجه بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.