تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال فردا (شنبه) در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. سرجیو بنتو، سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: مسلماً بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. ما مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر بازی می‌کنیم. ما در بهترین شرایط خودمان را برای بازی فردا آماده کردیم و برای آن تمرکز کافی داریم. استراتژی و تیم را برای بازی فردا آماده کردیم و قطعاً تلاشمان این خواهد بود که سه امتیاز دیگر به امتیازاتمان اضافه کنیم. بازی سختی خواهد بود ولی برای این جنگ آماده هستیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا همانند بازی‌های گذشته، از بازیکنان جوانش استفاده می‌کند، گفت: ما تیمی را به زمین می‌فرستیم که می‌تواند بجنگد. جوانانی که الان می‌توانند بازی کنند، با گذشت زمان خودشان را مهیای بازی کردند. آن‌ها خیلی خوب کار می‌کنند.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره غایبان تیمش، بیان کرد: وفا هخامنش تنها محروم ما است و کانجی مصدوم است و تا آخر فصل در اختیار ما قرار ندارد.

بنتو درباره حضور تماشاگران آبادانی در بازی فردا مقابل استقلال، خاطرنشان کرد: خیلی خوشحال هستم از این که فردا تماشاگران زیادی به ورزشگاه می‌آیند. با تلاش خود و کمک خداوند یک خوشحالی به تماشاگران می‌دهیم.

او درباره آینده‌اش در صنعت نفت آبادان توضیح داد: هفته آینده من اینجا خواهم بود و نمی‌خواهم درباره آینده صحبت کنم. در حال حاضر تمرکز ما برای بازی با استقلال است. اگر سال آینده در تیم باشم، ۹۰ درصد تیم حفظ می‌شوند و تنها سه، چهار بازیکن به تیم اضافه می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.