مهرداد بائوج لاهوتی درخصوص اهمیت و جایگاه آرایش جنگی وزارت نفت، گفت: نفت ایران محصولی است که مدام ازسوی دشمنان مورد تهدید و تحریم قرار می‌گیرد به همین دلیل بکارگیری سیاست‌های صحیح برای دور زدن این هجمه‌ها اصلی‌ترین اقدامی است که وزارت نفت باید انجام دهد، درواقع باید با فاصله از خام فروشی، تولید محصولات پتروشیمی و کسب درآمد از طرقی غیر از فروش نفت خام این استراتژی یا آرایشی جنگی را پیش برد.  

وزارت نفت باید انجام دهد، درواقع باید با فاصله از خام فروشی، تولید محصولات پتروشیمی و کسب درآمد از طرقی غیر از فروش نفت خام این استراتژی یا آرایشی جنگی را پیش برد.

لزومی بر رسانه‌ای کردن سیاست‌های وزارت نفت در شرایط تحریم نیست

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تدبیر، هماهنگی و مشورت برای فروش نفت اصلی‌ترین آرایشی است که وزارت نفت باید در شرایطی جنگ اقتصادی به خود گیرد، افزود: اگرچه وزارت نفت باید در این شرایط آرایش جنگی به خود گیرد و به‌یقین این برنامه‌ها و سیاست‌هایی نیز دارد اما نه تنها لزومی بر رسانه‌ای کردن سیاست‌ها نیست بلکه در بسیاری موارد باید از این مهم خودداری شود.  

نباید آرایش جنگی وزارتخانه نفت علنی شود

وی با استناد به صحبت‌های وزیر نفت درخصوص اینکه نباید آرایش جنگی این وزارتخانه علنی شود، اظهار کرد: متاسفانه این جنگ به گونه‌ای است که وزارت نفت نمی‌تواند دستاوردهای خود را علنی کند و از طرفی نیز  نمی‌تواند، روش‌ها و حتی کلیات عملیات خود را حتی برای خواص تشریح کند.

دشمن تلاش بسیاری برای واداشتن مسئولان به افشای سیاست‌های پنهان وزارت نفت می‌کند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دشمن تلاش بسیاری برای واداشتن مسئولان به حرف و افشای سیاست‌های پنهان وزارتخانه می‌کنند اما مسئولان باید هوشیار باشند، اضافه کرد: آرایش جنگی به معنای از دست ندادن بازار گاز و نفت، نگه نداشتن کشور در شرایط خام‌فروشی و تداوم ساخت پالایشگاه‌ها برای نجات از وابستگی به غرب است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.