قاسم نوده فراهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در جلسه اخیر هیأت وزیران موضوع برگزاری نمایشگاه‌های طرح ضیافت مطرح و مصوب شد و نهایتاً آن را به اتاق اصناف اعلام کردند و ما نیز گفته‌ایم که اگر کالاهای مورد نیاز برای عرضه را با نرخ مصوب و قیمتی پایین‌تر از آنچه در بازار وجود دارد، برای ما تأمین کنند مشکلی برای برگزاری این نمایشگاه‌ها نداریم.

وی افزود: این نمایشگاه‌ها قرار است در پنج نقطه تهران از جمله مصلی، بوستان گفت‌وگو، خاوران، بوستان ولایت و نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شود و برای تأمین کالاهای مورد نیاز نیز با وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت مذاکره کرده‌ایم تا بتوانیم با همکاری آن‌ها این کار را آغاز کنیم.

رئیس اتاق اصناف تهران ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران آمادگی خود را برای همکاری با ما اعلام کرده است و برای عرضه گوشت قرمز نیز با شرکت پشتیبانی امور دام هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است تا خودشان از طریق ماشین‌های یخچال‌دار این محصول پروتئینی را به صورت مستقیم و با نرخ مصوب عرضه کنند.

نوده فراهانی اظهار کرد: اگر کالا برای نمایشگاه‌ها از سوی وزارتخانه‌های متولی تأمین شود به راحتی می‌توان آن‌ها را به نرخ مصوب و پایین‌تر از قیمت بازار عرضه کرد که در این راستا محصولی همچون شکر فله‌ای کیلویی ۳۴۰۰ تومان، برنج کیلویی ۷,۴۰۰ تومان و دیگر محصولات نیز بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار عرضه خواهد شد. همچنین اگر کالاهای مورد نیاز دیگر همچون خرما را بتوانیم با قیمتی مناسب تهیه کنیم نیز آن‌ها را به قیمت ۱۰ تا ۱۵ درصد کمتر از قیمت موجود در بازار عرضه خواهیم کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.