علی طلوعی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با اتفاقات امروز این دانشگاه و تجمع تعدادی از دانشجویان گفت: انجمن دانشکده فنی دانشگاه تهران در روزهای اخیر با انتشار بیانیه‌ای مخالفت خود را با طرحی در رابطه با اجرای قانون پوشش اعلام کرد.

وی افزود: در ادامه کانالی هم توسط تعدادی از دانشجویان با عنوان « نه به گشت در دانشگاه» تشکیل شد و طی آن فراخوان‌هایی داده شد و قرار شد ساعت ۱۲ امروز مخالفان اجرای قانون در دانشکده فنی تجمعی برگزار کنند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: ظهر امروز همانطور که وعده داده بودند تعدادی از دانشجویان در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه جمع شدند و در مخالفت با اجرای قانون پوشش و رعایت حجاب و عفاف در دانشگاه، شعارهایی سر دادند و پس از آن در محوطه دانشگاه راهپیمایی کردند.

طلوعی تاکید کرد: در ادامه تعداد گسترده‌ای از دانشجویان و اساتید دانشگاه تهران به برگزاری چنین تجمعی اعتراض کرده و در نتیجه دانشجویان تجمع کننده به همراه تعدادی از دانشجویان دانشگاه در تالار پردیس‌های هنرهای زیبا جمع شدند و دقایقی با معاون فرهنگی دانشگاه گفت‌وگو کردند، چنین بیانیه‌ای هم توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده فنی قرائت شد که این بیانیه مضحک نشان داد این افراد با اسلام مشکل دارند.

وی خاطرنشان کرد: باید منطق اجرای این قانون توضیح داده می‌شد و اگر اینطور بود کار به برگزاری تجمع نمی‌رسید. مسلما مسئولیت این ماجرا برعهده مدیران دانشگاه تهران است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.