امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان، گفت: از همه کسانی که در فصل جاری خدمت کردند تشکر می‌کنم؛ البته اگر نیت‌شان خدایی بوده باشد. فکر می‌کنم ماحصل یک سال زحمت ما بازی فردا است. شاید از بازی ما برابر پرسپولیس در جام حذفی هم مهم‌تر باشد. چون ما یک سال برای چنین روزی زحمت کشیدیم. هر چند فراز و نشیب‌ها و حب و بغض‌های زیادی شامل حال ما شد ولی با همه این‌ها خدا به ما کمک کدر تا در این جایگاه قرار بگیریم. بازی فردا واقعاً سخت است. من دو بازی این تیم برابر استقلال و پرسپولیس را دیدم. حریف جوانان با انگیزه‌ای دارد. به بازیکنانم گفتم انگیزه‌ای که برابر همه تیم‌ها داریم باید برابر استقلال خوزستان بیشتر باشد.

او ادامه داد: باید از همه تشکر کنم. از هیات مدیره، مدیرعامل کارخانه و باشگاه، کارگران کارخانه و هوادران و بازیکنان. همگی حمایت کردند تا توانستیم دوباره یک جایگاه خوب و آبروی خوب برای سپاهان به دست بیاوریم. هر چند سپاهان همیشه سپاهان بوده است. سپاهان هر جا می‌رود استادیوم پر می‌شود و از استان فراتر می‌رود. شاید آن‌ها موافق سپاهان و موافق قلعه‌نویی نباشند اما همین نشان می‌دهد که ما به اهداف‌مان نزدیک شدیم. تماشاگران بازی تراکتورسازی- سپاهان از تماشاگران دیدار تراکتورسازی- پرسپولیس بیشتر بودند. این نشان می‌دهد که سپاهان به جایگاه اصلی‌اش برگشته است. ما از این بابت خوشحال هستیم. امیدوارم فردا با یک بازی خوبی ۳ امتیاز را بگیریم تا حداقل دومی‌مان را قطعی کنیم. البته در فوتبال اتفاقاتی هم ممکن است بیفتد. مثلاً در سال ۸۸ برای خود من اتفاق افتاد. به بازیکنانم گفتم نباید به بازی پرسپولیس کاری داشته باشند. هدف ما پیروزی برابر استقلال خوزستان است.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: در بازی فردا برد برای ما مهم است. امسال سال بسیار خوبی بود. سپاهان در ۳ سال گذشته شرایط خوبی نداشته است. ما از نظر بودجه‌ای تیم پنجم جدول بودیم و خیلی از کم لطفی‌ها به ما شد. نمی‌خواهم این موضوع را باز کنم. اگر این کم لطفی‌ها به ما نمی‌شد باید با اختلاف صدرنشین بودیم. در بازی گذشته برای همه مردم حتی آن‌هایی که قلعه‌نویی را قبول ندارند اظهر من‌ الشمس شد که واقعاً یک چیزهایی هست. این بزرگ‌ترین دستاورد ما در بازی با پدیده بود که مردم خیلی چیزها را متوجه شدند. واقعاً بازیکنان ما امسال از همه وجودشان مایه گذاشتند. ما در عید نوروز فقط ۲۴ ساعت تعطیل بودیم. روز ۶ فروردین برای ما بازی گذاشتند. ما و پدیده معادلات این آقایان را به‌هم زدیم. دعا می‌کنم هم ما و هم پدیده آسیایی بشویم. آن‌ها هم خیلی خوب بازی کردند. در آن شرایط خیلی سخت بود که ما به بازی برگردیم؛ با آن شرایط و آن توهین‌ها. اگر فردا ببریم کار بزرگی انجام داده‌ایم که من قلعه‌نوی کم‌ترین سهم را در آن داشتم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این پرسش که آیا فصل بعد با سپاهان می‌ماند یا خیر بیان کرد: من تلویحاً هم گفتم که گزینه اول و دوم و سوم من سپاهان است ولی باید بستر هم فراهم شود. سال بعد متر ما خیلی فرق می‌کند. من شهر و مردم اصفهان و هواداران اصفهان را دوست دارم. با همه وجودم دوست دارم بمانم. ما یک نهال درست می‌کنیم و بارش را یکی دیگر می‌برد. دوست دارم یک بار هم که شده از چیزی که کاشته‌ام خودم استفاده کنم. ما یک بار هم جلسه داشتیم و برنامه‌هایمان را دادیم و امیدوارم از آن طرف هم خبرهای خوبی برسد. ولی اگر آن طرف هم دوست نداشته باشند چیزی نیست. من یک آدم حرفه‌ای هستم و گفته‌ام می‌توانند با گزینه‌های دیگر هم صحبت کنند ولی تا این لحظه نه هیچ تیمی با من صحبت کرده و نه پیغامی داده است. امیدوارم که سال بعد اینجا باشم. شاید یک موقع هیأت مدیره یا مدیرعامل کارخانه نظرش روی من نباشد که دیگر من نمی‌توانم خودم را تحمیل کنم. البته من هم یک شرایط معقول دارم. مثلاً اگر ما آسیایی شویم و بخواهیم یک هافبک بگیریم باید مترمان الهلال، الدحیل، استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی باشد. باید خودمان را با آن‌ها بگیریم. من خودم را همیشه طرفدار سپاهان می‌دانم. من با هر تیمی به اینجا آمدم به من احترام گذاشتند. امیدوارم آن‌ها هم دوست داشته باشند من هم بمانم.

سرمربی سپاهان در مورد این قراردادش دو ساله است هم گفت: بله قرارداد من دو ساله است.

در ادامه سیامک قلیچ‌خانی، مدیر رسانه‌ای سپاهان، درباره این موضوع توضیح داد: باشگاه و آقای قلعه‌نویی برای سال دوم باید برای جزئیات به توافق برسند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.