خادم حتی استیضاح وزیر ورزش را هم اعمال فشار بر وزیر ورزش دانسته بود برای مهندسی انتخابات کشتی.

اما آیا واقعا اینچنین است؟

این گفته های امیر خادم که تا همین چند ماه قبل معاون امور استان‌ها و حقوقی وزارت ورزش بوده است و رقبایش مدام از سفرهای استانی‌اش در سمت معاون وزیر ورزش از یک سو و نامزد بالقوه فدراسیون کشتی انتقاد می‌کردند ، حالا رقابت انتخابات کشتی را داغ‌تر از قبل کرده است.

او اتهاماتی زده که احتمالا با واکنش رقبا و وزارت ورزش و مسئولان فدراسیون روبرو خواهد شد چون کشتی در سال‌های متوالی گذشته در اختیار رسول خادم بوده و هیات های کشتی استان‌های مختلف هم همان‌هایی هستند که در مقاومتی جانانه چند بار وزارت ورزش را ناچار به عقب نشینی برابر رسول شدند. حالا درحالی که هنوز همان ها در راس فدراسیون کشتی هستند و مجمع را می‌گردانند، امیر انتخابات را متهم به مهنسی کرده است و اتهامی که علیرضا حیدری در نامه انصراف از مجمع زده بود به سوی رقبای دیگر نشانه می رود.

واکنش بهروز نعمتی به این گفته‌ها تنها آرزوی موفقیت و رعایت اخلاق رقابتی از سوی خادم و برگزاری بدون تنش انتخابات است تا امانتی که در دستش گذاشته اند را تحویل صاحب بعدی دهد. او درباره گفته‌های امیر خادم به خبرآنلاین می‌گوید:«بله مصاحبه امیر را دیدم اما راستش مطمئن باشید من وارد این بازی دوستان نمی‌شوم و همه تلاشم این است که مسئولیت برگزاری بی طرفانه مجمع را انجام بدهم.»

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی درباره اتهاماتی که درباره مهندسی انتخابات به او وارد شده است می گوید:«امیدوارم آقای خادم خودش پیش خدایش کلاهش را قاضی کند .»

و البته درباره اینکه رفتارهای از این دست در مجلس که همزمان با حضور مشترک‌شان در خانه ملت بوده و سبب شده امیر از مجلس دل زده شود هم می گوید:«این بخش از حرف‌هایش را هم دیدم ولی امیر دوست خوب و رفیق و همکار مان بود در مجلس. یادم نمی آید اختلاف و دلخوری یا مورد خاصی بوده باشد.»

او همچنان سعی می‌کند ریتم گفته‌هایش بر مدار مدارا باشد و درباره اتهام فشار به وزیر از طریق استیضاح و ربط آن به ماجرای انتخابات کشتی خودش را مبری می داند و می‌گوید:«واقعا بعید است نمایندگان محترم مجلس هم چنین کاری بکنند . به هر وقتی کسی دنبال بهانه باشد، زمین و زمان را به هم می‌دوزد.»

سرپرست فدراسیون کشتی در پایان گفت:«راستش ما تغییری در ترکیب مجمع ندادیم و تمام تلاشم این است که انتخابات را به صورت قانونی و بدون مشکل برگزار کنیم و این کرسی را در اختیار آدم اهلش بسپاریم. این انتخابات خیلی زودتر از آنچه دوستان انتظار دارند برگزار می‌شود و امیدوارم این امانت را به بهترین شکل به صاحبش منتقل کنم. هر کسی که برآمده از انتخاب اعضای محترم مجمع باشد.»

کشتی ورزش ملی ایران پس از عصر رسول خادم آماده یکی از حساس‌ترین رقابت‌های انتخاباتی تاریخش می‌شود. امیر خادم که حمایت ضمنی برادرش را دارد با عباس جدیدی، حمید بنی تمیم ، علیرضا دبیر، عباس جدیدی و چند چهره کمتر شناخته شده دیگر در کشتی بر سر مهمترین رشته المپیکی ایران رقابت می کنند.

علیرضا حیدری ۲۴ ساعت قبل از این رقابت کنار کشید و گفت انتخابات مهندسی می‌شود و حالا این امیر خادم است که توپ مهندسی انتخابات را به زمین بهروز نعمتی انداخته.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.