سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر السد گفت: السد قهرمان قطر شده است و ۹۹ درصد تیم ملی قطر است. بازی کردن مقابل چنین تیمی سخت است.

او افزود: آن‌ها چند بازیکن خارجی خیلی خوب دارند. ما به این بازی یک نگاه رسمی داریم و با تمام وجود بازی می‌کنیم چون ما در پرسپولیس هستیم و با وجود اینکه حذف شده‌ایم باید بازی همیشگی‌مان را انجام دهیم. ما فردا با تمام وجود بازی می کنیم. همه بازیکنان آماده هستند. بازی سخت و پر فشاری را مقابل پارس جم داشتیم ولی الان آماده هستیم که با یک تیم کامل و سرسخت بازی کنیم. باید حواس‌مان برای بازی فردا جمع باشد چون السد تیمی است که می تواند برای هر تیم بزرگی خطرناک باشد و گل بزند. مطمئن باشید بازی خوبی می بینید.

حسینی اضافه کرد: ما چند بازی با السد انجام دادیم و همیشه با شرایطی بازی کردیم که مسابقه را ببریم. چند بار هم موفق شدیم. السد از تیم‌های حرفه‌ای و کامل است. آن‌ها در لیگ قطر و لیگ قهرمانان گل‌های زیادی زده‌اند. مطمئن باشید که ما فردا آماده هستیم که یک بازی سخت انجام بدهیم. تیم السد را می شناسیم و آمادگی این را داریم که با چنین تیمی مقابله کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.