سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در صحن علنی عصر امروز (سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه) مجلس در تذکری ضمن تأکید بر شأن و جایگاه مجلس، گفت: آقای رئیس جمهور در دیدار اخیر مقام معظم رهبری، مجلس را زیر سوال بردند، اما رئیس و نواب مجلس پس از آن هیچ اظهارنظری نکردند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس همچنین با اشاره به ادغام وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت و صرف زمان برای ادغام آن در مجلس تصریح کرد: کارشناسانی در گذشته بر ادغام این وزارتخانه تأکید کردند، اما حال که زمان زیادی هم نمی‌گذرد، رئیس جمهور تمام مشکلات و تقصیر‌ها را به گردن مجلس می‌اندازد و می‌گوید که دو سال است موضوع تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت معطل مانده است.

وی ادامه داد: در حالی که مشکلات این حوزه به سوءمدیریت و عدم توانایی کنترل بازار برمی‌گردد، متأسفانه در ماه مبارک رمضان تورم سرسام آور شده به نوعی که برخی کالا‌ها مانند خرما به قیمتی بالای ۳۰ هزار تومان رسیده است.

موسوی‎لارگانی تأکید کرد: آقای رئیس جمهور وزرای‌تان به شما آدرس غلط می‌دهند.

علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس که در غیاب لاریجانی اداره ساعاتی از جلسه را برعهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: هیئت رئیسه نسبت به این موضوع بی تفاوت نبوده، لاریجانی در روز‌های اخیر و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان توضیح دادند که لایحه تفکیک وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت در مجلس معطل نماند بلکه این لایحه در مجلس رد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.