محمد اصفهانی خواننده شناخته شده موسیقی کشورمان شب گذشته سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ در قالب یک اجرای مردمی که در بوستان آب و آتش تهران برگزار شد، به اجرای زنده قطعات منتخبی از آثارش همراه با ارکستر پرداخت.

این اجرای زنده که در قالب برنامه تلویزیونی «باغ رمضان» به صورت زنده و مستقیم از شبکه سوم سیما نیز پخش شد.

پنجمین جشنواره «باغ رمضان» همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان با هدف همدردی و کمک‌رسانی به هموطنان سیل‌زده از ۱۶ اردیبهشت تا ۱۷ خرداد در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در حال برگزاری است. «سفره‌های آسمانی»، «برنامه تلویزیونی باغ رمضان»، «مناجات‌خوانی اقوام ایرانی»، جشن‌های مردمی و آئین گلریزان برای جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده با حضور هنرمندان از ویژه‌برنامه‌های پنجمین جشنواره باغ رمضان برای اجرا در بوستان آب و آتش، پل طبیعت، بوستان نوروز، طالقانی و آسمان‌نمای گنبد مینا است.

این برنامه‌ها از ساعت ۲۰:۳۰ همزمان با افطار شروع می‌شود و تا ساعت ۲۳:۰۰ میزبان روزه‌داران عزیز خواهد بود. در برنامه تلویزیونی «باغ رمضان» هم که از شبکه سه روی آنتن می‌رود، بخش‌هایی نظیر ترتیل‌خوانی قرآن، نغمه‌های قرآنی و نمایش موسیقی وجود دارد و متناسب با موضوع هر برنامه از چهره‌های شاخص، مدیران یا شهروندان برای گفتگو دعوت به عمل می‌آید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.