سردار آزمون به عنوان دومین قهرمان برتر نظرسنجی قهرمان قهرمانان استان گلستان در سال ۱۳۹۷ و محبوب‌ترین ورزشکار در بین آرای مردمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: از همه کسانی که به من رای دادند و به همه ورزشکاران استان گلستان به ویژه ۵۰ قهرمان سال که در این نظرسنجی نامزد انتخاب بودند تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: این برنامه خیلی عالی است و ای کاش روند برگزاری به صورتی پیش می‌رفت که به صورت زنده از صدا و سیما پخش می‌شد چون به نظرم این اقدامات در راستای تقدیر از قهرمانان بسیار ارزشمند است.

بازیکن گلستانی تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: با برگزاری این برنامه‌ها مردم بیشتر قهرمان‌های استان و کشورشان را می‌شناسند و از اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان تشکر می‌کنم که این برنامه را تدارک دید و امیدوارم این برنامه هرسال برگزار شود.

آزمون گفت: برایم اول یا دوم شدن تفاوتی ندارد و معتقدم هر کسی که زحمت می‌کشد مزد زحماتش را می‌گیرد و به نظرم تمام ۵۰ ورزشکار نامزد این نظرسنجی قهرمان و برتر هستند چون برای همین نامزد شدن کلی تلاش و زحمت کشیده‌اند که نامشان در اذهان نقش ببندد.

وی در خصوص گلایه مطرح شده وی درباره عدم پرداخت پاداش قهرمانان از سوی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: این یک چیز عادی است و به نظرم این پاداش‌ها پرداخت نخواهد شد و از همینجا از آنها تشکر می‌کنم و به نظرم بیایند و یک خدا قوت بگویند و تمام.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.