سرهنگ رازقی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب اظهار کرد: در ساعت ۰۶:۵۷ مورخ صبح دیروز، در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) لاین کندرو، پس از رسیدن به موقع سرکلانتر شمال و عوامل منطقه ۲۸ پلیس راهور فاتب مشاهده می‌کنند که اتوبوس خط مترو قیطریه به صورت نیمه واژگون در محل است.

سرهنگ رازقی ادامه داد: عوامل راهور حاضر در موقعیت پس از ایمن سازی محل وقوع حادثه، با همکاری نیروهای امدادی در محل و با حضور جرثقیل سنگین پلیس راهور فاتب در محل، اتوبوس را به منتهی الیه لاین کندرو منتقل می‌نمایند و اتوبوس را به حال عادی باز می‌گردانند.

وی گفت: با بررسی‌های کارشناسان حاضر در موقعیت مشخص شد علت حادثه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس بوده که راننده قادر به کنترل وسیله نقلیه نبوده و به همین دلیل اتوبوس به حالت نیمه واژگون به پهلوی راست در می‌آید.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب گفت: در این حادثه خوشبختانه به کسی آسیب نرسید و راننده هم که در این حادثه دچار ناراحتی و آسیب جزیی شده بود، در محل مداوا شد.

سرهنگ رازقی در پایان گفت: علی‌رغم توصیه‌های مکرر پلیس مبنی بر عدم رانندگی رانندگان، در مواقع خستگی باز هم شاهد حوادثی این چنینی هستیم که البته با حضور به موقع پلیس راهور در محل و همکاری و تلاش بسیار خوب و بی دریغ نیروهای امدادی، این حادثه به خیر و خوشی به پایان رسید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.