حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی شامگاه جمعه در مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی(ره) ساری اظهار داشت:دشمنان در این چندسال تلاش کردند تا جوانان را از مساجد دور کنند هرساله مردم ما چه قبل و بعد انقلاب در میادین مختلف پای نظام بودند.

 عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در شرایطی قرار داریم که دشمن تهدید کم‌سابقه و بزرگش را علیه ملت ما دارد ولی ما دست از خدا، دین و ارزش‌ها برنمی‌داریم و مردم ما در شرایطی خدا خدا می‌کنند که در فشار اقتصادی بی‌نظیر هستند که این مشکلات اقتصادی بخشی به‌دلیل فشار خارجی و بخشی نیز به‌دلیل سوء تدبیرهاست.

خاتمی گفت: کشور ما کشور علوی و فاطمی است و نگاه‌های اهل‌بیت(ع) با مردم مسلمان ایران است و در این میان مازندران در اوج غربت تشیع، از پیشگامان حکومت تشیع در ایران است که امشب مردم آمدند بگویند "ما خدایی را باور داریم که هم سبب‌ساز و هم سبب‌سوز است و اگر او بخواهد کاری بشود می‌شود".

وی با اشاره به زندگی حضرت موسی(ع) گفت: زمان حضرت موسی پیشگویان به فرعون گفتند پسری متولد می‌شود که موجب براندازی کاخ فرعون می‌شود و ۷۰ نوزاد را سر بریدند اما به‌خواست خداوند، موسی در کاخ فرعون بزرگ شد و فرعون‌برانداز شد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: دشمنان اگر بخواهند ملت ما را آتش ابراهیمی بزنند خدای ابراهیم همراه ملت ایران است.

خاتمی خاطرنشان کرد: صبور باشیم خداوند با افراد صبور است، پای حرف حق بایستیم قطعاً عنایت خداوند را در پی خواهد داشت.

وی افزود: ۴۰ سال از عمر انقلاب گذشت و برای حفظ صلابت و قدرتمندی نظام جمهوری اسلامی ایران باید پشتیبان ولایت باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.