حمیدرضا دادخواه، پیرامون آخرین وضعیت دیدار سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در قالب مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار داشت: تا این لحظه هنوز تصمیم جدیدی برای این دیدار اتخاذ و به هیأت فوتبال ابلاغ نشده است، با فدراسیون فوتبال در ارتباط هستیم و احتمالاً تا پایان امروز تصمیم قطعی اعلام خواهد شد.

دبیر هیأت فوتبال اصفهان در خصوص وضعیت باشگاه سپاهان در این دیدار افزود: باشگاه سپاهان شکایت رسمی خود را اعلام کرده است، در صورت برگزاری بازی به شکل ۵۰-۵۰ سپاهان در این دیدار حاضر نخواهند بود.

وی در خصوص آمادگی هیأت فوتبال برای برگزاری دیدار نیمه نهایی جام حذفی اضافه کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده، برای هر دو حالت آمادگی لازم را خواهیم داشت، با یگان ویژه و دیگر نهادهای دخیل در برگزاری مسابقه نیز هماهنگی‌های لازم را داده‌ایم، فرقی نخواهد داشت که بازی به چه شکل انجام شود در هر صورت ما آمادگی کامل خود را اعلام می‌کنیم.

به گزارش فارس، با وجود اینکه تنها سه روز دیگر تا دیدار نیمه نهایی جام حذفی کشور، میان سپاهان و پرسپولیس باقی مانده است اما تا این لحظه تکلیف قطعی تماشاگران این دیدار و همچنین شرکت میزبان در این مسابقه مشخص نیست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.