مسعود تابش در خصوص وضعیت بازی سپاهان با پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی، اظهار کرد: تمام حق و حقوق سپاهان و قوانین و مقررات در خصوص این بازی مشخص است و ما منتظر هستیم تا سازمان لیگ تصمیم نهایی خود درباره سهمیه تماشاگران بازی تیم ما برابر پرسپولیس را بگیرد که امیدواریم که تصمیم درستی گرفته شود.

وی افزود: برگزاری بازی جام حذفی در نهایت آرامش و امنیت کامل دغدغه اصلی ما است و قصد داریم که بازی جوانمردانه‌ای را به نمایش بگذاریم. از مردم با فرهنگ اصفهان نیز خواهش می‌کنم که همانند همیشه رسم مهمان‌نوازی را به نمایش گذارند و فرهنگ غنی اصفهان را در بازی روز چهارشنبه نشان دهند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه سپاهان قصد انصراف از جام حذفی را دارد یا خیر، گفت: بعد از صحبتی که در یکی از برنامه‌های ورزشی داشتم متاسفانه برداشت‌های نادرستی از اظهاراتم صورت گرفت، ما همچنان منتظر تصمیم نهایی سازمان لیگ هستیم و به مسائل حاشیه‌ای توجهی نمی‌کنیم. تمام تلاش ما بر این است که یک بازی تماشاگرپسند برگزار شود تا هواداران از تماشای این بازی لذت ببرند.

تابش همچنین درباره ۳ جلسه محرومیت تعلیقی بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس در آستانه دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی، خاطرنشان کرد: وظیفه من این است که تنها درباره سپاهان صحبت می‌کنم. صحبت کردن درباره رأی کمیته اخلاق می‌تواند تنش ایجاد کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.