جمشید نیک زاد درتشریح حوادث امروز به خبرنگار مهر افزود: در پی تماس و اطلاع رسانی دهیار وانا بخش لاریجان در ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه در خصوص سقوط خانم ۲۴ ساله تهرانی در محوطه تونل وانا به رودخانه هراز، تیم‌های امدادی پایگاه‌های کهرود، گزنک و رینهبلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این خانم که به همراه خانواده اش در کنار رودخانه مشغول عکس گرفتن بود دچار سرخوردگی و نهایتاً به رودخانه هراز سقوط کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل ادامه داد: در حین جستجو برای پیدا کردن این خانم، به حادثه دیگری که از طریق سامانه ۱۱۲ مبنی بر حادثه برای نوجوان ۱۰ ساله به همراه خانوادهاش در حاشیه پل وانا در حال استراحت بود به داخل رودخانه سقوط کرده بود، خبر داد.

نیکزاد در تشریح جزئیات این حادثه نیز گفت: پس از سقوط نوجوان ۱۰ ساله مادر این نوجوان برای نجات فرزندش به داخل آب می‌رود که متأسفانه جریان آب مانع خروج و نجاتش می‌شود.

وی افزود: دایی نوجوان هم که شاهد غرق شدن خواهر و خواهر زاده اش بود به داخل آب رفته و متأسفانه جریان آب او را نیز می‌برد.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل با ابراز تأسف از جان باختن چهار نفر از هموطنان عزیزمان در رودخانه هراز بیان کرد: با اعلام این حادثه تیم امدادی پایگاه پلور نیز به تیم‌های جستجواضافه شدند.

نیک زاد اضافه کرد، هر چند تلاش‌های تیم‌های امدادی برای جستجوی جانباختگان ادامه دارد اما به علت شدت جریان آب رودخانه و تلاش‌های تیم‌های امدادی، نیروهای محلی، دهیاریوانا و نیروی انتظامی، تاکنون فقط جسد خانم ۳۵ سال و برادرش از آب پیدا شده است.

وی یادآورشد: جستجو برای یافتن نوجوان ۱۰ ساله و جسد خانم ۲۴ ساله توسط تیم‌های نجات این جمعیت ادامه دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.