سرهنگ حجت سفیدپوست در تشریح این خبر گفت: مقارن ساعت سه بامداد دوشنبه مأموران کلانتری و اطلاعات شهرستان به دو سارق که هر دو مسلح به سلاح کلاش و یک خانم مطلقه که در مواردی از سرقت‌ها سارقان را همراهی می‌کرد، در خیابان رؤیت و برای توقف اقدام کردند.

وی افزود: دو سارق مسلح به محض توقف خودرو، شروع به تیراندازی به سمت مأموران کرده و پلیس در اقدام متقابل به سمت سارقان تیراندازی کردند. در همان لحظه اولیه یک نفر از سارقان مجروح و با یک قبضه سلاح کلاش دستگیر شد.

سرهنگ سفید پوست بیان کرد: سارق مسلح دوم فرزند خردسال خانم همراه خود را سپر قرار داده و مأموران به ناچار به منظور حفظ جان کودک به طور مستقیم به سمت سارق تیراندازی ننموده و سارق با این ترفند از صحنه فرار می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه با بیان اینکه در این درگیری سه نفر از مأموران نیروی انتظامی مجروح شدند که در حال حاضر در بیمارستان‌های شهرستان ایذه و اهواز در حال مداوا هستند، اظهار کرد: خودروی سارقان با ۲۰۵ فشنگ کلاش درصحنه توقیف شد و تلاش جدی برای دستگیری سارق مسلح فراری ادامه دارد.

همچنین نیروی انتظامی در خصوص شایعه شهادت مأموران نیروی انتظامی در این درگیری عنوان کرده است: از سه مأمور مجروح شده ناجا در تیراندازی اخیر در ایذه، دو نفر از آنها به بیمارستان‌های اهواز اعزام شدند و یک نفر همچنان در بیمارستان شهدای ایذه بستری است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.