سردار رمضان شریف رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز در نشست خبری به مناسبت برگزاری مراسم روز جهانی قدس، گفت: روز جهانی قدس یکی از روزهای مهمی است که توسط امام خمینی (ره) انتخاب شد و از ابتدا مورد توجه جهانیان بوده است.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی و برپایی سفارت فلسطین حرکاتی بزرگ در جهت حمایت از مردم فلسطین بود.

اهم اظهارات رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را در ادامه بخوانید؛

*راهپیمایی روز قدس پس از ۲۲ بهمن باشکوه‌ترین راهپیمایی در جهت حمایت از مردم فلسطین و اعلام انزجار از غاصبان آن سرزمین است، ملت مظلوم فلسطین در طول ۷۰ و چند سالی که از اشغال کشورشان می‌گذرد، همیشه سعی کردند که حقوق خود را باز پس گیرند و شهدای زیادی نیز در این راه داده‌اند.

*نخبگان جهان در جهت زنده نگه داشتن انتفاضه فلسطین راه‌هایی را در طول تاریخ ارائه داده‌اند اما مهمترین حرکت در این مسیر راهپیمایی روز قدس است، هر سال فرصتی ایجاد می‌شود تا آرمان‌های مردم فلسطین و ظلم صهیونیست‌ها به این مردم بازخوانی شود.

* فساد و خون‌خواری صهیونیست‌ها در جهان بی مثال است، امروز اکثر فسادها و مشکلاتی که در جهان ایجاد می‌شود، یک سر آن به صهیونیست‌ها می‌رسد و آخرین کارشان ایجاد تروریست‌های تکفیری بود که سعی کردند با این اقدام جریان اسلام را دچار مخاطره کنند.

*امروز علی رغم اینکه صهیونیست‌ها از تمام نیروها و متحدانشان برای غصب سرزمین اشغالی استفاده کردند، اما پیروز اصلی میدان فلسطینیان بوده‌اند.

*آن چیزی که باعث شد صهیونیست‌ها عقب بکشند و دور خود دیوار احداث کنند، مقاومت مردم فلسطین است، امروز فلسطینیان از سنگ به موشک رسیده‌اند و نسل جدید مردم فلسطین از نسل قبل خود مصمم‌تر و پایدارتر هستند و این دستاورد نامگذاری روز جهانی قدس است.

*امروز مسئله مذاکره صلح و کمک دولت‌های عرب به آرمان فلسطین به فراموشی سپرده شده و ملت فلسطین مقاومت و جهاد علیه کفار را بزرگترین آرمان خود قرار داده‌اند و دیگر صهیونیست‌ها قادر نیستند به راحتی عملیات نظامی علیه سرزمین‌های محاصره شده غزه را انجام داده و بلافاصله عقب نشینی می‌کنند.

*شعار راهپیمایی روز جهانی قدس امسال که در ایران اسلامی و سایر کشورها برگزار خواهد شد، «روز جهانی قدس شکست معامله قرن و تثبیت آرمان فلسطین» است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.