سرهنگ محمد بخشنده، درباره کشف ۹۶ کیلوگرم تریاک و دستگیری این سوداگر مرگ گفت: ماموران پایگاه هشتم این پلیس از طریق اقدامات پلیسی اطلاع پیدا کردند یکی از سوداگران مرگ به نام «نصیر» در حوزه قاچاق و ترانزیت مواد مخدر فعالیت گسترده ای دارد به همین منظور شناسایی و دستگیری وی در دستور کار خود قرار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با گسترش بررسی‌ها و انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی مشخص شد متهم به تازگی مقادیری مواد مخدر را از قاچاقچیان استان فارس خریداری و قصد دارد آن ها را با یک دستگاه خودرو پژو پارس به سمت تهران انتقال دهد. به دنبال این موضوع نیمه شب دوم خردادماه تیم‌های عملیاتی پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و با همکاری گشت جاده این پلیس به محورهای مواصلاتی شهر تهران اعزام شدند و پس از چندین ساعت گشت زنی هدفمند، خودروی متهم را در محدوده اتوبان قم-تهران مشاهده کرده و به وی فرمان ایست دادند.

سرهنگ بخشنده، با بیان اینکه متهم پس از صدور فرمان ایست بدون توجه به ماموران سرعت خود را افزایش داد گفت:  ماموران نیز عملیات تعقیب وگریز پلیسی را به اجرا گذاشتند و با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک سه تیر هوایی و دو تیر مستقیم به سمت لاستیک عقب خودرو کردند که در نهایت خودرو پس از طی مسافتی دراثر برخورد با گارد ریل واژگون شد و متهم که به شدت مجروح شده بود پس از دستگیری توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

بر اساس گزارش پلیس، در بازرسی از خودرو ۹۶ کیلو و ۶۰۰  گرم افیون تریاک کشف شد. در حال حاضر نیز پلیس شناسایی و دستگیری دیگر افراد مرتبط با این در پرونده را در دستور کار قرار داده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.