مهم ترین بخش سخنان وی چنین بود: 

* هر انسانی یک زندگی خصوص دارد؛ چه آقای دکتر نجفی و چه هر شخصیت دیگری ؛درست نیست با کسی که واقعا اینقدر برای کشور و نظام زحمت کشیده است ،اینطوری رفتار کنند؛ با تمسخر صحبت کنند که ایشان چرا ازدواج کرده است .

 * یه عده می گویند طلاق می گیرند و اختلاف سنی دارند، این حرف ها چیست؟ این حرف ها را می زنند تا به زعم خود برای تخریب دکتر نجفی نظرها را به خود جلب کنند، متاسفانه به من تهمت زدند که من زن صیغه ای دکتر نجفی هستم در حالیکه من عقد نامه دارم و حتی اگر صیغه هم باشد هیچ مشکلی نداشت.

* به ما تهمت زدند که ایشان روابط نامشروع داشته است، من قول می دهم به همه مردم تا الان من هیچ چیز بدی از دکتر نجفی ندیدم ؛اگر رسانه ای که ادعای شفاف سازی دارد و به همسر من تهمت زده اند که رابطه نامشروع داشته ،من می گویم؛ اولا ایشان شاکی خصوصی ندارد و در ضمن من خودم قول می دهم اگر هر مشکلی بود ؛شفاف سازی کنم؛ ولی حق دیگران نیست در حریم زندگی خصوصی ما وارد شوند.

میترا استاد درباره ازدواج با محمدعلی نجفی چه گفته بود؟

* تقریبا چند ماه پیش یک کلیپ در خارج از کشور ساخته شد که صداهای من را تقطیع کرده اند و بریده بریده به هم وصل کرده اند تا مرا تخریب کنند در حالیکه واقعیت چیز دیگری بود.

* تمام حساب های بانکی من و آقای دکتر نجفی قابل بررسی است و اینقدر شفاف هستیم بیایند بررسی کنند.ما هیچ چیز سیاهی در زندگی نداریم.

* آقای دکتر نجفی از من خیلی محترمانه خواستگاری کردند و من هم بعد از مشورت با خانواده به ایشان جواب مثبت دادم، این زندگی سر گرفته است، دلیلی ندارد که عده ای دنبال حواشی باشند؛ هر موضوعی و مسئله ای پیش بیاید با مدرک و سند از آقای دکتر نجفی در رسانه ها اعلام می کنم؛ ما اردیبهشت ۹۷ با هم ازدواج کردیم و متاسفانه بر اساس عکس زناشویی ما گفته اند چون رابطه نامشروع داشته با او ازدواج کرده است.تهمت زننده ها را به خدا واگذار می کنیم. واقعا اگر مردم منتظر اتفاقی هستند؛ هر مسئله ای از طرف آقای نجفی بعنوان خلاف باشد، من در رسانه ها اعلام می کنم.

*ساعت ۱۲:۳۰ امروز ۷ خرداد، قتل میترا استاد به پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.