سرهنگ حسنعلی فیروزخواه، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل به شیوه مشابه در محدوده دهقان ویلا، پیگیری موضوع در دستور کار کلانتری ۴۶ دهقان ویلا قرار گرفت؛ مأموران با مراجعه به آلبوم سارقان سابقه دار و گشت زنی های محسوس و نامحسوس در محل های وقوع سرقت در نهایت موفق به شناسایی سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: مأموران در ادامه با تحت نظر قرار دادن متهم، وی را در حال پرسه زدن در یکی از خیابان ها مشاهده کردند که به محض دیدن پلیس، قصد حمله به آن ها را داشت اما با سرعت عمل مأموران دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ فیروزخواه بیان کرد: متهم در بازجویی های اولیه، منکر هرگونه سرقت شد اما در مواجهه با مدارک و مستندات موجود به ۳۰ فقره سرقت از منازل در مناطقی از جمله دهقان ویلا، کوی کارمندان و رجایی شهر کرج اعتراف کرد.

وی اظهار کرد: در بررسی ها مشخص شد مهمترین دلیل سرقت از منازل سهل انگاری مالباختگان در استفاده از امکانات بازدارنده مانند قفل و حفاظ مناسب در و پنجره به ویژه در طبقات اول ساختمان ها است که شهروندان می توانند با رعایت نکات ایمنی از بخشی از سرقت ها جلوگیری کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.