روز گذشته (سه‌شنبه) از سوی رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام شد که امیرحسین فتحی و علی خطیر، مدیرعامل و معاون ورزشی این باشگاه در ترکیه حضور دارند تا با استراماچونی مذاکره کنند؛ مذاکراتی که احتمالاً منجر به عقد قرارداد با این مربی ایتالیایی می‌شود.

در همین راستا میرشاد ماجدی و کامران منزوی دو عضو هیأت مدیره باشگاه در اظهارات مختلفی که در رسانه‌ها بارها و بارها داشته‌اند، مدعی شده‌اند که هیأت مدیره در امر انتخاب سرمربی دخالتی ندارد و اختیار تام این قضیه با امیرحسین فتحی است. با این حال، خلیل‌زاده عضو هیأت مدیره استقلال که علاقه زیادی به حضور در رسانه‌ها دارد و روز گذشته هم نشست خبری برگزار کرده بود، امروز در جلسه شرکت تعاونی باشگاه استقلال اعلام کرده که میرشاد ماجدی و علی خطیر از سوی هیأت مدیره با اختیار تام برای انتخاب سرمربی به این امر مأمور شده‌اند.

ظاهراً در ساز مدیریتی باشگاه استقلال، صداهای ناکوک و ناسازگار با یکدیگر شنیده می‌شود و بعید نیست این تناقض‌ها خیلی زود به حاشیه و در نهایت مشکلات بعدی از جمله مراکز متعدد تصمیم‌گیری در این باشگاه منجر شود. باشگاهی که سال‌هاست، فصل نقل و انتقالات را از دست می‌دهد و در نهایت دستش از عنوان قهرمانی در لیگ برتر کوتاه می‌ماند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.