«سعید فتاحی» اظهار داشت: در فاصله چند ساعت مانده به دیدار سپاهان و پرسپولیس در چهارچوب مسابقات جام حذفی همه چیز مطلوب و ایده آل است و امیدوارم این مسابقه حساس به دور از حاشیه و در کمال آرامش برگزار شود.

وی افزود: بلیت فروشی این مسابقه تمام شده است و دیگر بلیت فروشی صورت نخواهد گرفت و مطابق پیش بینی‌هایی که انجام شده بود استقبال فوق العاده ای از مسابقه سپاهان و پرسپولیس شد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: به طور حتم این دو تیم با کمک تماشاگرانی که به ورزشگاه نقش جهان خواهند آمد می‌کوشند یک فوتبال جوانمردانه و زیبا را به نمایش بگذارند که همه از تماشای آن لذت ببرند.

فتاحی درباره تفاوت قیمت بلیت برای سپاهانی‌ها و پرسپولیسی‌ها اعلام کرد: باشگاه سپاهان در این باره تخلف کرد و با توجه به اینکه جایگاه‌ها برای ۲ تیم یکسان است نباید تفاوت قیمت وجود داشته باشد و ناظر سازمان لیگ گزارشاتی را در این باره داده است و طبق قانون با باشگاه سپاهان برخورد خواهد شد. بلیت این دیدار برای هواداران سپاهان ۵ هزار تومان و برای پرسپولیسی ها ۱۰ هزار تومان فروخته شد.

وی در پایان گفت: هنوز درباره محل برگزاری فینال جام حذفی تصمیم لازم گرفته نشده است اما به زودی و پس از بررسی‌های نهایی در این باره اطلاع رسانی خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.