حدود ساعت ۱۷ امروز هنگام سوار شدن مسافران به قطار مترو و پس از بازشدن درِ قطار، یک پیرزن به دلیل برخورد با میله های داخل واگن قطار از قسمت سر دچار خونریزی و مصدومیت شد.

براساس گزارش خبرنگار حاضر در جمع مسافران، در ادامه مسافران با مرکز اورژانس تماس گرفتند که تکنسین های اورژانس با تاخیر ۲۰ دقیقه ای به محل رسیدند.

مصدوم برای انجام امور درمانی از داخل واگن مترو به خارج منتقل و به همین منظور حرکت قطار تهران با تاخیر ۲۰ دقیقه ای راهی کرج شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این مصدوم در محل درمان شده است در پاسخ به علت تاخیر رسیدن تکنسین های اورژانس گفت: اگر با تاخیر رسیده اند، امکان دارد کُد (تکنسین) موردنظر در آن منطقه در حال خدمت رسانی به شهروندان در جای دیگر بوده است.

محسن محمدیان مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه نیز با تایید این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: به دلیل این اتفاق حدود ۱۰ دقیقه تاخیر در حرکت قطار تهران- کرج روی داد و در حال حاضر نیز حرکت قطارهای مترو تهران- کرج و برعکس طبق برنامه زمانبندی در حال انجام است.

ایستگاه مترو صادقیه در خط ۵ مترو تهران واقع شده است و بسیاری از مسافران استان البرز صبح ها از کرج به تهران در ایستگاه صادقیه پیاده و در ساعات عصر نیز این مسافران از ایستگاه صادقیه عازم کرج می شوند.

تردد مسافران در ساعت های صبحگاهی از کرج به سمت تهران و عصرها در مسیر بازگشت شلوغ با ازدحام جمعیت مواجه است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.