مسعود سلطانی‌فر درباره لزوم برگزاری هرچه سریعتر انتخابات فدراسیون‌های کشتی و وزنه‌برداری نیز گفت: نهادهای نظارتی باید درباره سوابق کاندیداها اعلام نظر کنند و فکر می‌کنم حداکثر تا پایان خرداد با هماهنگی‌های انجام‌شده نظر خود را اعلام کنند و ما نیز بلافاصله انتخابات این فدراسیون‌ها را برگزار خواهیم کرد.

وی درباره برنامه‌ریزی مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای برگزاری اردو در کشور کانادا با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، گفت: هنوز این موضوع شکل جدی به خود نگرفته و باید ببینیم وضعیت چگونه است. با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید حداکثر صرفه‌جویی را در اعزام‌ها و اردوها و حضور در مسابقاتی که اهمیت چندانی ندارند مورد توجه قرار دهیم و شورای برون‌مرزی نیز بر همین اساس با برخی اعزام‌های غیرضروری مخالفت می‌کند. باید اعزام‌ها به مسابقاتی که برای کسب سهمیه المپیک است یا ضرورت دارند انجام گیرد.

سلطانی‌فر که در حاشیه حضور در مراسم تجلیل از ورزشکاران حامی مردم فلسطین صحبت می‌کرد، درباره این مراسم نیز گفت: ورزشکاران ما علاوه بر کسب عناوین قهرمانی، طبق منویات مقام معظم رهبری و پیروی از سیاست‌های کلی نظام از رویارویی با نمایندگان رژیم صهیونیستی خودداری کردند و مقابل توطئه‌های این رژیم مقابله کردند. این سیاستی است که در ۴۰ سال گذشته بر اساس نقشه راهی که امام خمینی و امروز مقام معظم رهبری تببین کردند و ما نیز موظف به اجرای آن هستیم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان اظهار کرد: این اقدام در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و امیدوارم روزی برسد ورزشکاران همه کشورهای مسلمان نیز به این حرکت ارزشمند ملحق شوند و از رویارویی با ورزشکاران این رژیم خودداری کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.