سردار پاشا محمدی معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با مهر، درباره اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با توجه به طرح معامله قرن آمریکا و شرایط منطقه‌ای و جهانی گفت: همان طور که امام خمینی (ره) فرمودند روز قدس روز اسلام است.

 

وی افزود: امام (ره) فلسطین را پاره تن اسلام نامیدن و با این جمله مشخص کردند موضوع اشغالگری قدس و جنایات رژیم صهیونیستی تنها محدود به مردم ساکن سرزمین فلسطین و فلسطینیان نیست، بلکه فلسطین مسئله جهان اسلام و نماد مقابله استکبار جهانی با جهان اسلام است.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه فلسطین مهمترین موضوع و مسئله جهان اسلام است افزود: موضوع قدس شریف مرتبط با همه کشورهای اسلامی و همه مسلمانان است و همه مسلمانان باید آن را باجدیدت دنبال کنند.

 

سردار محمدی ادامه داد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا پشتوانه اصلی رژیم کودک کش و اشغالگر صهیونیستی است و به نوعی آنها دو روی یک سکه هستند که تمام توان خود را برای مشروعیت بخشی به رژیم صهیونیستی و کار بسه اند.

 

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته از سوی آمریکا برای مشروعیت بخشیدن به رژیم صهیونیستی ادامه داد: در دنیای اسلام این اقدامات هیچگونه مشروعیتی ندارد رژیم صهیونیستی یک رژیم غاصب، کودک کش و جعلی و محکوم به نابودی است.

 

سردار محمدی به اقدام رئیس‌جمهور آمریکا در انتقال سفارت این کشور به قدس اشغالی اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور دیوانه آمریکا برخلاف شعارهایی که در حمایت از حقوق بشر سر می‌دهد، سفارت این کشور را به قدس اشغالی انتقال داد که این نشان می دهد آنها با زور و زر می‌خواهند معامله قرن را انجام دهند، اما به امید خدا راه به جایی نخواهند برد، اگر چه این توطئه ها برای مسلمانان و مردم فلسطین هزینه هایی دارد اما سرانجام آن نابودی و برچیده شدن رژیم غاصب صهیونیستی است و مسلمانان در این عرصه نیز پیروز خواهند شد.

 

وی درپایان خاطرنشان کرد: روز قدس امسال از حساسیت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و امیدواریم امت اسلام و ملت های آزادیخواه جهان در روز قدس امسال یک صدا و یک دل به میدان بیایند و با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت قاطع خود از مردم فلسطین را اعلام کنند و گام بلندی در راستای شکست توطئه مستکبران بردارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.