سردار ایوب سلیمانی در نشستی با خبرنگاران با بیان اینکه طرح دریا از ۲۰ خردادماه عملیاتی شده و تا دهه اول مهرماه ادامه دارد، اظهار کرد: قرارگاه‌های پلیس برای تامین امنیت و آرامش مسافران تا پایان اجرای طرح همگام و همراه مردم است.

وی تصریح کرد: ایجاد نظام، انضباط اجتماعی و تأمین امنیت و آرامش مردم مهمترین مأموریت ناجا بوده و با تشکیل قرارگاه‌های عملیاتی و بسیج نیرو در راستای خدمات دهی بهتر به مردم تلاش می کنند.

جانشین فرمانده ناجا مازندران خاطرنشان کرد: شمال کشور با وجود جاذبه‌های بکر و دیدنی، مردمان خونگرم و مهمان نوازش و قرارگرفتن در مسیر بارگاه امام رضا (ع) هر سال پذیرای میلیون‌ها مسافر است.

سلیمانی گفت: نیروهای امنیتی در مکان‌های تفریحی قبل از مردم آمادگی حضور داشته و حافظ امنیت و آسایش مردم خواهد بود و از حوادث احتمالی پیشگیری خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیج دریابانی شمال با صدها شناور و نیروی ورزیده برای کنترل و تمرکز در مناطق ممنوعه شنا آمادگی دارد، افزود: بسیج گشت‌های پیاده، موتوری و خودرویی در مناطق ممنوعه شنا فعال است و به مردم توصیه می‌کنیم از شنا در مناطق ممنوعه خودداری کنند.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه در جاده‌ها با تقویت راهور و در تفرجگاه‌ها نیز با تقویت نیروهای انسانی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی منطقه نسبت به تأمین امنیت اقدام خواهد شد، تصریح کرد: با جرایم مشهودی از جمله بدحجابی و بی حجابی در مناطق گردشگری برخورد شده و نیروی انتظامی در زمینه همه جرایم مشهود حساس و ماموریت های خود را انجام داده است.

سلیمانی بیان کرد: طبق آمار حدود ۹۵ درصد مردم به فلسفه حجاب ایمان دارند و زمینه سازی برای ایجاد ایمنی و آرامش از ماموریت های پلیس است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.