علی محمد احمدی در نشست بررسی مشکلات بخش محروم دیشموک اظهار داشت: بعد از گذشت ماه‌ها از فصل زمستان مسدود بودن جاده‌های عشایری این استان در نقاط مختلف از جمله دیشموک پذیرفتنی نیست.

وی با انتقاد از اینکه مدیرکل امور عشایر از ابتدای سال ۹۸ تاکنون از مناطق عشایری دیشموک سرکشی نکرده است، عنوان کرد: مدیر  عشایر باید بین جامعه عشایری باشد و برای برطرف کردن مشکلات آنان چاره جویی کند زیرا با سوار شدن بر خودروی شاسی بلند مشکلی رفع نمی‌شود.

احمدی خطاب به مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در زمان بارش‌ها و بعد از بارش‌ها از مناطق عشایری بخش محروم دیشموک بازدید نداشته‌اید و ای کاش یک روز با نشستن بر ماشین شاسی بلند از این مناطق بازدید می‌کردید.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در بخش دیشموک بنا به اخبار منتشر شده در رسانه‌ها، برخی دختران و پسران بخش دیشموک به دلیل نبود امکانات زیرساختی از جمله نبود پل ارتباطی ترک تحصیل می‌کنند که باید این مهم تعیین تکلیف شود.

احمدی عدم پاسخگویی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شبکه‌های مجازی و رسانه‌ها در واکنش به سیاه نمایی‌ها را ظلم به نظام دانست و ادامه داد: وقتی یک سلبریتی بی اساس موضوعی را در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌کند باید مستدل و منطقی پاسخ داده شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.