دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی پیامی در حساب رسمی خود در توئیتر اعلام کرد بنیامین نتانیاهو امروز پنج‌شنبه با «جراد کوشنر» داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ و «برایان هوک» مسئول گروه ویژه اقدام ایران در وزارت امور خارجه آمریکا، دیدار و گفتگو کرده است.

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این پیام به نقل از بنیامین نتانیاهو اظهار داشته است: «ما یک نشست فوق‌العاده و سازنده داشتیم که بار دیگر ثابت می‌کند اتحاد بین آمریکا و اسرائیل هرگز تا این حد قوی نبوده است و در آینده حتی از این هم قوی‌تر خواهد شد.»

 جراد کوشنر، برایان هوک و همچنین «جیسون گرینبلات» نماینده ویژه آمریکا در امور خاورمیانه، روز دوشنبه واشنگتن را به مقصد خاورمیانه ترک کرده‌اند تا با مقامات مغرب، اردن و رژیم صهیونیستی در مورد طرح موسوم به معامله قرن رایزنی کنند.

طرح صلح موسوم به «معامله قرن» که آمریکا برای پایان دادن به منازعه بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها مطرح کرده، به‌دنبال حذف همیشگی بازگشت آوارگان فلسطینی (مطابق آمار شش میلیون) به سرزمین خود و اسکان آن‌ها در «وطن جایگزین» یعنی کشورهای دیگر است.

در همین راستا قرار است در روزهای ۲۵ و ۲۶ ژوئن (۴ و ۵ تیرماه) یک نشست اقتصادی در منامه بحرین برگزار شود؛ نشستی که  وزیران اقتصاد به‌همراه سران شرکت‌های تجاری منطقه‌ای و بین‌المللی در آن حضور خواهند داشت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.