از دقایقی پیش راهپیمایی مردم روزه‌دار تهران به مناسبت روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین آغاز شد. در این راهپیمایی هم مانند سال های قبل، نمادهای مقابله با رژیم صهیونیستی حمل می‌شد مانند تابوتی که به نماد تابوت اسرائیل مردم آن را حمل می کردند.

حضور کلیمی‌ها در راهپیمایی

روز قدس تنها با استقبال مسلمانان و روزه‌داران همراه نمی شود، بلکه حرکتی است انسانی که همه در راه آن قدم می‌گذارند. فارس می‌نویسد: امروز هم وطنان کلیمی در تهران از خیابان فلسطین و از مقابل کنیسه  ابریشمی به جمع راهپیمایان پیوستند.

همزمان با تهران هموطنان کلیمی ما در اصفهان، شیراز و کرمانشاه در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند. هموطنان کلیمی ما در اصفهان از مقابل کنیسه کترداوید، در شیراز از مقابل انجمن کلیمیان شیراز و در کرمانشاه از مقابل کنیسه کرمانشاه در راهپیمایی روز قدس حضور یافتند.

راهپیمایی گردشگران خارجی 

خبرگزاری فارس همچنین می‌نویسد: جمعی از گردشگران خارجی با حضور در میدان فردوسی تهران به جمع راهپیمایان روز جهانی قدس پیوستند. بر اساس این گزارش این گردشگران با خانواده‌های خود در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به میدان آمدند.

"مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" طنین‌انداز راهپیمایی روز قدس

همچنین ایسنا روایت کرده که در این مراسم پلاکاردهایی با مضمون فلسطین آزاد خواهد شد، قدس پایتخت ابدی فلسطین، در دست راهپیمایی کنندگان قرار دارد.

علاوه بر این عده ای ماسک‌هایی از ترامپ، بن سلمان نتانیاهو را بر چهره خود قرار داده‌اند.

همچنین بنری در مسیر راهپیمایی قرار دارد که بر روی آن " روز قدس روز اسلام است" نوشته شده و مردم جملاتی را بر روی آن می‌نویسند که بدین صورت حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند.

نمایش ماکت موشکی که وحشت صهیونیست‌ها را برانگیخت



آنگونه که مهر روایت کرده در راهپیمایی روز قدس امسال، ماکت موشک ذوالفقار در حاشیه راهپیمایی به نمایش درآمد.

«موشک ذوالفقار» نخستین موشک سوخت جامد با برد ۷۰۰ کیلومتر است که قادر است اهداف مورد نظر را به صورت نقطه‌ای منهدم کند.

چند سال گذشته یک رسانه رژیم صهیونیستی در مورد موشک «ذوالفقار» نوشته بود: روند تاریخی توان نظامی ایران ثابت می‌کند که هر سلاحی که ابتدا در ایران رونمایی و به کار گرفته می‌شود پس از مدتی به حزب الله لبنان می‌رسد. نگرانی از این موشک به این دلیل نیست که مربع وزارت امنیت در تل آویو را هدف قرار می‌دهد بلکه با دقت می‌تواند ساختمان ستاد یا هر هدف استراتژیک دیگری در اسرائیل را هدف قرار دهد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.