عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی در راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه تلاش های آمریکا و متحدانش برای به زانو درآوردن ایران بی نتیجه بوده است، گفت: آمریکا و متحدانش قرار بود سال گذشته ایران را به زانو درآورند که البته تمام تلاش هایشان بی نتیجه بود و امسال شرایط بهتری داریم و محکم در این مسیر ایستاده ایم و خوشبختانه در شرایط فعلی ثبات اقتصادی نیز برقرار شده است.

وی در ادامه افزود: مهم ترین نشانه بی اثر بودن تلاش های آمریکا و متحدانش نیز این است که در روزی که به نام روز فلسطین و قدس نام گذاری شده و همگان بر علیه اسرائیل شعار می دهند،متحدین امریکا واسرائیل همه را در مکه مکرمه به دور هم جمع کرده اند و علیه ایران شعار می دهند که همه این موارد نشان از قدرت و استحکام ایران دارد و به یاری خدا آزادی قدس نیز محقق خواهد شد.

همتی با بیان اینکه رفتار فعلی آمریکا، نشانه شکست تلاش های این کشور برای افزایش فشار بر ایران است، تصریح کرد: در حال حاضر آمریکا اعلام کرده است که حداکثر فشار را بر ایران وارد کرده و تلاش کرده که فروش نفت ایران را کاهش دهد، ولی ما مسیرها و روندهایی را برای دریافت درآمدهایمان پیدا کردیم که هیچ یک از این کارها نمی‌تواند بر آن اثرگذار باشد. پیغام ها و رفتار فعلی آمریکا نشان از شکست تلاش هایش دارد و به امید خداوند به زودی شاهد پیروزی مردم ایران خواهیم بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.