چند روز گذشته برخی از رسانه‌ها در کنار پرداختن به ضیافت‌های تلویزیونی و دستمزدهای آن‌چنانی برخی از بازیگران و فوتبالیست‌ها،‌ نام برنامه «شوتبال»- شبکه نسیم را آوردند که بشار رسن بازیکن پرسپولیس، هُمام طارق بازیکن استقبال، علی علیپور بازیکن پرسپولیس، گادوین منشا بازیکن استقلال و... هرکدام برای اینکه در مسابقه «شوتبال» شرکت کنند؛ نفری ۱۰ میلیون تومان دستمزد گرفته‌اند. مقداد مومن‌نژاد تهیه‌کننده این برنامه در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم این دستمزدها را تکذیب کرد و گفت: چنین دستمزدهایی صحت ندارد؛ چرا که اصلاً چنین بودجه‌ای را نداریم و نمی‌توانیم پرداخت کنیم. ما به مهمانان‌مان چه فوتبالیست و بازیگر و چه مردمی که به عنوان شرکت‌کننده در برنامه حضور دارند کارت هدیه می‌دهیم. تا به امروز هم بالاترین کارت هدیه‌ای که عمدتاً به بازیگران داده شده،‌ ۵ میلیون تومان بوده است. حتی ما به چند بازیکن فوتبال شاخص، یک میلیون تومان هم کارت هدیه‌ داده‌ایم.

 

وی افزود: به هر حال مهمان برنامه ما یک روز کامل وقت می‌گذارد و مسابقه می‌دهد؛ حتماً بایستی کارت هدیه‌ای برای او درنظر بگیریم. اما هیچ‌وقت از طرف مقابل(مهمان برنامه) مبلغی پیشنهاد نشده که آیا ما بپذیریم یا خیر؟ بودجه عجیب و  غریبی نداریم که مبالغ عجیب و غریب هم پرداخت کنیم. دعوت‌کنندگان «شوتبال» هم می‌دانند چه کسانی را دعوت کنند چنین دستمزدهایی پرداخت نشود. چون نمی‌توانیم دستمزدهای نجومی بدهیم و مهمانان ما هم می‌دانند به کدام برنامه می‌روند و چقدر بودجه دارد.

 

تهیه‌کننده برنامه «شوتبال» در پاسخ به شبهه‌ای که برای حضور بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس در این برنامه مطرح شده که گویا دستمزد ۵۰ میلیون تومانی پیشنهاد داده و از آنجایی که برنامه توانایی پرداخت چنین مبلغی را نداشته نهایتاً به برنامه نیامده است، خاطرنشان کرد: اصلاً این طور نیست ما با بیرانوند برای حضور در برنامه صحبت کردیم ولی به جهت مشغله‌های او در بازی‌های لیگ نتوانست به «شوتبال» بیاید و اصلاً به بحث دستمزد و این حرف‌ها نرسید. حتی شجاع خلیل‌زاده هم صحبت کردیم او هم درگیر بازی‌های لیگ بود و ربطی به این مبالغ ندارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.