روزنامه ورزشی اسپورت اکسپرس روز شنبه فهرستی ۱۰ نفره از بهترین بازیکن‌های خارجی روسیه منتشر کرده که سردار آزمون در مکان نخست آن قرار دارد.

روزنامه روسی در معرفی سردار آزمون نوشت: آزمون در ۲۶ بازی لیگ برتر باشگاه‌های روسیه ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۶ پاس منجر به گل نیز داده است.

در گزارش آمده است: ۱۲ گل از گل‌های به ثمر رسیده توسط آزمون در باشگاه زنیت بوده و ۲ پاس منجر به گل نیز در این تیم ثبت شده است.

«این بازیکن ایرانی ۲۴ ساله تا پیش از بازی در تیم زنیت سن پترزبورگ بازی‌های خوبی را در تیم‌های روستف و روبین کازان داشته اما در نیم فصل دوم به مهاجمی غیر قابل مهار تبدیل شد.»

مهاجم ایرانی با آرتیوم دزوبا زوج خوبی را تشکیل داد و یکی از ارزشمندترین خریدهای زنیت بود که امتیازات زیادی را برای این تیم به همراه داشت.

یاروسلاو راکیتسکی بازیکن دیگر از زنیت (اوکراینی) با سه گل زده در ۱۲ بازی در مکان دوم این فهرست قرار دارد.

جفرسون فارفان از تیم لکوموتیو (از پرو) با زدن هشت گل در ۲۰ بازی و ۵ پاس منجر به گل در مکان سوم است.

مانوئل فرناندز تیم لکوموتیو (از برزیل) با چهار گل و ۵ پاس منجر به گل، گئورگ کریخویاک تیم لکوموتیو (از لهستان) ۲ گل زده و ۴ پاس منجر به گل، ویکتور کلاوسون تیم کراسنودار (از سوئد) ۱۲ گل زده و ۷ پاس منجر به گل، ویندرسون میشل تیم کراسنودار (از برزیل) ۶ گل زده و ۶ پاس منجر به گل، نیکلا ولاشیچ تیم زسکا (از کرواسی) ۵ گل زده و ۹ پاس منجر به گل، هردور ماگنوسن تیم زسکا (از ایسلند) ۲ گل زده و در نهایت راوانلی سانتوس از تیم احمد گروزنی (از برزیل) با چهار گل زده و هفت پاس منجر به گل در رده‌های چهارم تا دهم جای گرفته‌اند.

روزنامه اسپورت اکسپرس از بازیکنان فوتبال روسیه هم نظرسنجی کرده است که بر اساس آن سردار آزمون با کسب ۵۸ امتیاز پس از آرتیوم دزوبا در مکان دوم قرار گرفته است.

دزوبا مهاجم زنیت در این نظرسنجی ۱۸۲ امتیاز کسب کرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.