ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل چین اظهار داشت: ابتدا از لوزانو سرمربی چین برای میزبانی خوب این هفته تشکر می‌کنم. این بازی برای ما متفاوت بود. ما در ست نخست سعی کردیم بهتر از روز قبل سرویس بزنیم و موفق شدیم. چین در ادامه در دفاع روی تور خوب کار کرد و ما سعی کردیم که امتیاز به امتیاز بازی را کنترل کنیم. باید از حمایت تماشاگران و تلاش خوب بازیکنانم تشکر کنم.

وی در پاسخ به سوالی درباره موفقیت در دو بازی بدون بازی تدارکاتی گفت: این امتیاز نیست. واقعیت این است که ما به بازی‌های تدارکاتی قبل از این مسابقات نیاز داشتیم. آمار اشتباه‌های ما در سرویس و کار تیمی به دلیل عدم بازی‌های دوستانه ما بود. با همه این‌ها خوشحالم که از نظر نتیجه خوب مسابقات را استارت زدیم و این در ادامه مسابقات به ما کمک می‌کند.

سرمربی تیم ایران درباره بازی بعدی مقابل آلمان نیز گفت: فردا دیدار با آلمان بازی بزرگی برای ما است. آلمان شب گذشته مقابل چین و امروز مقابل ایتالیا بازی داشت، باید با ارزیابی مسابقه آنها به دنبال یک بازی خوب باشیم.

کولاکوویچ درباره تیم چین نیز گفت: تیم‌ها در مسابقات مختلف شرایط متفاوتی دارند و نمی‌توان در یک مسابقه تیمی را ارزیابی کرد، اما من بازی‌های چین را دنبال می‌کنم. به نظرم چین در حال پیشرفت است و خوب والیبال بازی می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.