پرسپولیس برای قهرمانی جام حذفی، با تمام بازیکنان و کمترین ریسک وارد زمین خواهد شد. پرسپولیسی‌ها در مرحله نیمه نهایی، شجاع خلیل‌زاده را از دست دادند و پر کردن جای خالی او، بزرگترین چالش برانکو محسوب می‌شود. بجز شجاع، ترکیب اصلی پرسپولیس تغییرات زیادی نسبت به بازی با سپاهان نخواهد داشت.

درون دروازه، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس است و شیری، سیدجلال و نادری در خط دفاع حضور دارند. زوج سیدجلال در غیاب شجاع، با محسن ربیع‌خواه تشکیل می‌شود. کامیابی‌نیا، نوراللهی و ترابی هم در ترکیب پرسپولیس حاضر هستند. بازیکنانی که درخشش آن‌ها، نقش مهمی در برد پرسپولیس مقابل سپاهان داشت.

شاید تنها تغییر اختیاری برانکو، بازی کردن سیامک نعمتی به جای سروش رفیعی باشد. رفیعی در اصفهان، نمایش بدی نداشت اما نیاز پرسپولیس به نیروی تهاجمی‌تر مقابل داماش و قدرت گلزنی نعمتی، او را به ترکیب اصلی نزدیک‌تر می‌کند. جلوتر از نعمتی، زوج علیپور و بودیمیر در خط حمله خواهند بود. بودیمیر پس از زدن گل قهرمانی لیگ برتر، با گلزنی و هدیه دومین جام به پرسپولیس می‌تواند پایان فوق العاده‌ای برای نیم فصل پر فراز و نشیبش در این تیم بسازد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.