علی انصاریان مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می گوید مدیران این باشگاه باید باز هم به همکاری با برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات و موفق سرخپوشان ادامه بدهند زیرا هنوز موفقیت های زیادی باقی مانده که می تواند با ادامه فعالیت برانکو رقم بخورد. او در این مورد به گفت: «بعد از سال ها، پرسپولیس به تیمی تبدیل شده که به راحتی می تواند حریفانش را شکست داده و قهرمان شود. من کاری به شخصیت افراد ندارم و در مورد کارنامه شان صحبت می کنم. انصافا برانکو توانسته سبک و تفکرات خودش را در پرسپولیس، به بهترین شکل ممکن پیاده کند و تیمی در خور شخصیت هواداران بسازد. با این تیم، پرسپولیس می تواند برای سال ها، قهرمانی هایش را تکرار کرده و هر سال، قوی تر از سال قبل باشد.»

از انصاریان پرسیدیم برانکو برای ادامه حضور در باشگاه، احتمالا به دنبال قراردادی سنگین تر از قراردادهای فصل قبل است و این موضوع می تواند به باشگاه فشار بیشتری در این اوضاع اقتصادی بیاورد که اضافه کرد: «من بعید می دانم او از مشکلات کشورمان خبر نداشته باشد و بعید می دانم دنبال رقم های بالا باشد و بخواهد با پیشنهاد چند میلیون دلاری، باشگاه را در شرایط خاصی قرار بدهد. البته مربیانی که در کشورهای دیگر، تا این حد موفق ظاهر می شوند، باید هم پول های خوبی بگیرند ولی امیدوارم مدیران باشگاه پرسپولیس با یک رقم معقول و منطقی، باز هم قرارداد برانکو را تمدید کنند چون پرسپولیس امروز بیش از هر چیز دیگری، به ثبات احتیاج دارد.»

او در نهایت گفت: «لیگ بسیار حساس و نفس گیری برای همه تیم ها سپری شد. پرسپولیس به خاطر حضور در آسیا، در هفته های پایانی تحت فشار بود ولی دیدید که بالاخره توانست قهرمانی خود را تکرار کند. این کار از یک تیم باتجربه و باشخصیت برمی آید وگرنه ممکن بود قهرمانی در لیگ را از دست بدهد و حتی نتواند در جام حذفی، به فینال برسد. این شخصیتی که به وجود آمده باید حفظ شود.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.