در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره انتقال احمد عبدالله زاده به باشگاه فولاد، باشگاه سابقش شنیده می‌شود. این بازیکن که ترجیح داده بود سکوت کند، حالا در گفت و گویی تازه با رد این شایعات می گوید هنوز با هیچ باشگاهی قرارداد امضا نکرده است.

احمد عبدالله زاده در این باره به ورزش سه می گوید: «در ابتدا طاعات و عبادات همه قبول باشد. من هم خبر بازگشتم به فولاد را فقط در بعضی رسانه ها دیدم. این خبر شایعه ای بیش نیست. تا این لحظه مذاکره جدی با این باشگاه نداشته ام. خیلی از دوستانم هم به من پیامکی حضورم را در فولاد تبریک گفتند ولی به آنها هم گفتم از این مسئله بی اطلاع هستم.»

او اضافه می کند: «البته باید بگویم فولاد باشگاهی است که در آنجا رشد کرده‌ام و به نوعی فوتبالم را مدیون این باشگاه و طرفداران فوق العاده شهرم هستم. اما همانطور که گفتم تا این لحظه صحبت خاصی بین ما نبوده است. پیشنهاداتی هم هست که مشغول بررسی آنها هستم. انشالله هر زمان تکلیف باشگاه جدیدم مشخص شد، به صورت رسمی آن را اعلام خواهم کرد.»

عبدالله زاده که سابقه کار با جواد نکونام را در باشگاه فولاد دارد، درباره حضور این مربی در باشگاه خوزستانی هم می گوید: «به آقای نکونام و فولاد تبریک می گویم. به نظر من انتخاب این مربی از سوی مدیران باشگاه انتخاب بسیار خوبی بود. به هر حال نکونام جوان است و انگیزه خود را برای موفقیت در باشگاه نساجی هم نشان داد. او مربی با دیسیپلینی است. مطمئنم امسال فولاد فصل خوبی را در لیگ برتر خواهد داشت، به شرط آنکه هواداران هم از تیم حمایت لازم را انجام دهند.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.