به گزارش شبکه تلویزیونی ای اس پی ان روز گذشته گزارش هایی مبنی بر تعرض جنسی نیمار به یک زن در پاریس در ماه گذشته منتشر کرد.

براساس اسناد مذکور، زن ناشناس می‌گوید که حادثه در روز ۱۵ ماه مه در ساعت ۸:۲۰ دقیقه به وقت محلی در یک هتل واقع در پاریس رخ داده و وی واقعه را به پلیس سائو پائولو گزارش داده است.

ستاره برزیلی در واکنش به این گزارش ها با انتشار ویدئویی هفت دقیقه ای در اینستاگرام که حاوی مکالمات خصوصی و همچنین تصاویر شخصی شاکی بود، با این ادعا که رابطه وی با شاکی پرونده بسیار صمیمانه بوده و داستان تعرض صحت ندارد، اقدام به رفع اتهام از خود کرد.

بدنبال این اقدام، پلیس برزیل اعلام کرد: اداره رسیدگی به جرایم و تخلفات مجازی برزیل (DRCI) ویدئوی منتشر شده توسط نیمار را مورد تحقیق و بررسی قرار خواهد داد.

نیمار می تواند به جرم تخطی از قانون جرایم رایانه ای کشور برزیل و انتشار تصاویر خصوصی شاکی در فضای مجازی متهم شود.

اگرچه نیمار اتهامات وارد شده را «پاپوش» خوانده و تاکید دارد هدف این داستان صرفاً اخاذی است اما در صورت اثبات تخلف مذکور، مجازات حبس تا ۵ سال در انتظار وی خواهد بود.

پلیس ریو دوژانرو روز گذشته در کمپ تمرینی تیم ملی برزیل که خود را برای رقابت های کوپا آمریکا آماده می کند، حاضر شد.

در این بین، پدر نیمار که مدیر برنامه های او نیز محسوب می شود با حضور در تلویزیون برزیل اعلام کرد که وی مدارکی را مبنی بر اخاذی از فرزندش در اختیار دارد که تصاویر و شهود را شامل می شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.