عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز در حاشیه بیست و پنجمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز ما در جلسه گزارشی را از دستگاه‌ها درباره مصوبات قبلی داشتیم که خوشبختانه نشان دهنده فعالیت خوب رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در پاسخگویی به مطالبات مردم و‌رفع ابهامات، شبهات و اطلاع رسانی قابل اطمینان است. ارزیابی عملکرد رسانه‌ها از موضوع دیگر جلسه امروز بود و مقرر شد از رسانه‌های موفق در ستاد تقدیر و تجلیلی داشته باشیم.

وزیر کشور با بیان اینکه طبق گزارش دستگاه‌ها هیچ گونه نگرانی در تامین کالا‌های اساسی وجود ندارد، ادامه داد:بحث کالا‌های اساسی به عنوان یکی از موضوعات اصلی مجدد در جلسه امروز مطرح و دستگاه‌های مختلف گزارش‌های خود را در این زمینه ارائه کردند؛ به این معناست ذحیره سازی و عرضه به بازاربه طور مناسب است.

رحمانی فضلی افزود:وزارت صمت گزارشی از ۸۰ قلم کالای اساسی ارائه کرد و در دو هفته اخیر روند ۵۰ درصد از این کالا‌ها قیمت آن‌ها کاهشی بوده است.

وزیر کشور با اشاره به جنگ تحمیلی اقتصادی، تصریح کرد:در جلسه امروز مقرر شد همه دستگاه‌ها متناسب با برنامه ریزی صورت گرفته اصل امر فعالیت را بر مقاومت و استقامت اقتصادی و‌تولیدی بگذارند و هیچ گونه انفعالی نباید دستگاه‌ها با آن مواجه باشند و از مردم نیز همین درخواست را داریم.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور اضافه کرد: به تازگی مقام معظم رهبری اشاره داشتند که دشمن بحث مذاکره را مکمل تحریم قلمداد می‌کنند و ما باید این هوشیاری را در فعالیت‌های خود داشته باشیم.

وزیر کشور با اشاره به روند کاهشی نرخ ارز، خاطر نشان کرد:طبق گزارشی که بانک مرکزی ارائه کرد و با تحرکاتی که در حال حاضر در عرصه بین المللی و‌منطقه‌ای در فروش نفت داریم ودر تامین ارز و برگشت مناسبی ارزی قرار داریم؛ بنابراین گزارش‌های بانک مرکزی نشان دهنده روند کاهشی نرخ ارز است.

رحمانی فضلی در پایان با تاکید بر اینکه دشمن بی ثباتی خود را در میان تبلیغات و عملیات روانی رسانه‌های عظیم خود پنهان می‌کننند، یادآور شد:ملت ایران با راهپیمایی عظیمی که در روز قدس انجام دادند یکبار دیگر نشان دادند که بنای آن‌ها بر مقاومت و‌حمایت از مستضعفان به خصوص ملت فلسطین است و با همین شرایط بحث معامله قرن به تاخیر افتاد و همه این‌ها موجب شده که روند فعالیت‌ها و روند اقدامات و‌جریانات سیاسی در کشور‌های دشمن از ثبات زیادی برخوردار نباشد؛ مردم ما با تحربه و بینش سیاسی که طی مدت این ۴۰ سال دارند حتما فریب اینگونه تبلیغات دشمن را نمی‌خورند و‌امیدواریم با توکل به خداوند و همیاری ملت و دولت و هدایت‌های مقام معظم رهبری از این شرایط سخت عبور کنیم.

گفتنی است؛ بیست و پنجمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور با حضور اعضای این ستاد و اهالی رسانه در محل وزارت کشور برگزار شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.