فدراسیون والیبال که با راه اندازی یک سامانه هواداری درآمد زایی خودش را داشت هنوز از سال قبل طلب هایش را نگرفته است.طلبی ۱۱ میلیارد تومانی که می تواند خیلی از گره های آنها را باز کند. دقیقا از سال قبل بود که اسم این اپراتور روی لباس تیم ملی والیبال هم نقش بست و البته هنوز هم سامانه اش کنتور می اندازد. افشین داوری سرپرست  والیبال با ورود به فدراسیون یکی از ماموریت هایش زنده کردن این پول بود. به ویژه امسال که والیبال سال شلوغی دارد و پول می خواهد. به همین دلیل هم جلساتی را با حضور محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و مدیرعامل دو شرکت زیر مجموعه این اپراتور برگزار کرد و حتی  با وساطت مسعود سلطانی فر، با آذری جهرمی وزیر ارتباطات هم رایزنی کرد تا زودتر پول ها به حساب فدراسیون واریز شود.

این در حالی است که مسئولان ارشد این اپراتور تلفن همراه هرگونه بدهی به فدراسیون والیبال را رده کرده اند اما وقتی با داوری سرپرست فدراسیون تماس گرفتیم او در این باره گفت: «دو شرکت از زیر مجموعه های یکی از اپراتورهای تلفن همراه هستند که بابت سامانه هواداری  از سال ۹۶ و ۹۷ به ما بدهکار هستند. حتی همین حالا هم هنوز از هواداران  عضو سامانه ماهیانه ۶ هزار تومان کم می شود.» 

او با تاکید بر اینکه فدراسیون دو سامانه داشته می گوید: «مدیر عامل این اپراتور در حضور همه اعتراف کرد که ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طلب والیبال در حسابش است که برای یکی از شرکت های زیر مجموعه اش واریز کرده  تا آن را به شرکت واسط بدهند و بعد هم به حساب ما بیاید. در واقع والیبال بابت سامانه ۳۰۶۰ و *۳# ، یازده میلیارد طلب دارد . همه چیز مشخص است،ثبت شده و برای والیبال است.» 

سرپرست فدراسیون معتقد است امسال این پول به درد والیبال می خورد: «حالا به دلیل سال پر ترافیکی که والیبال دارد به این پول نیاز داریم. چرا که تیم ملی هم لیگ ملت ها و انتخابی المپیک را دارد و هم تیم های نوجوانان و جوانان و بانوان مسابقه دارند . پس باید حالا طلبمان را بدهند. اگر از وقتش بگذرد  به درد والیبال نمی خورد. به هر حال با این شرایط سخت خودشان می دانند که بردهای والیبال شادی و نشاط را به مردم می دهد. از طرفی بازیکنان وقتی انگیزه داشته باشند به طور حتم نتایج بهتری را رقم می زنند. پس حالا بهترین فرصت است برای تسویه حساب والیبال.»

به گفته او آنها نمی تواند زیر  تعهدات شان  بزنند: «کاش مسئولان طرف قرارداد به تیم ملی والیبال کمک کنند و این مساله را حل کنند. ۱۱ میلیارد حق والیبال  است و آنها نمی تواند برخلاف تعهدات شان عمل کنند. البته حالا شرایط بهتر شده و مسئولان دو شرکت طرف قرارداد فدراسیون به تکاپو افتاده اند.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.