سید حسین نقوی حسینی  درباره آخرین وضعیت اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، اظهار داشت: در ابتدا و بلافاصله پس از تصویب این قانون، اغلب دستگاه‌ها به صورت بسیار جدی این قانون را عملیاتی کردند و اقدامات بسیار خوبی هم برای اجرای کامل آن صورت گرفت.

توضیحات نماینده مجلس درخصوص آخرین وضعیت اجرای قانون منع به گارگیری بازنشستگان

بیشتربخوانید: قانون منع به کارگیری و بازنشستگانی که همچنان پای کارند/چرا مدیران فدراسیون‌های ورزشی بی‌خیال صندلی‌های خود نمی‌شوند؟

وی ادامه داد: متأسفانه پس از مدتی اجرای این قانون در برخی جا‌ها به فراموشی سپرده شد و شاهد کوتاهی، اغماض و چشم‌پوشی‌هایی در اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستیم.

نماینده مردم ورامین در مجلس درباره میزان بازدارندگی قانون منع به کارگیری بازنشستگان، گفت: این قانون به اندازه‌ای قاطع و محکم است که بر اساس آن باید با متخلفان برخورد اساسی شود.

نقوی‌حسینی افزود: البته ایرادات وارده در قانون منع به کارگیری بازنشستگان باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد تا دیگر کسی نتواند آن را دور بزند و از سوی دیگر باید مشخص شود که منشأ عدم اجرای این قانون، مدیران دستگاه‌ها هستند یا آنکه موانع دیگری وجود دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی و دیگر دستگاه‌های نظارتی باید بر حسن اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان که یکی از قوانین مهم مصوب مجلس شورای اسلامی است، نظارت کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.