محمدرضا حسینی گزینه اول استقلال و پرسپولیس از لیگ برتر، امروز رسما به سپاهان پیوست تا میزان بودجه هنگفت زردهای اصفهان برای کسب قهرمانی در لیگ نوزدهم مشخص شود.

 هافبک فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن که در لیست خرید دو تیم بزرگ قرمز و آبی پایتخت بود، ناگهان و در حالی که این دو باشگاه با مشکلات مالی شدید دست و پنجه نرم می کنند و هنوز سرمربی خود برای فصل بعد را نمی شناسند، با عقد قراردادی رسمی به سپاهان پیوست.

سپاهان که لیگ هجدهم را با عنوان نایب قهرمانی به پایان رساند، خیلی زود فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات تابستانی شروع کرده است. امیر قلعه نویی در نظر دارد مثل سال گذشته تمرینات پیش فصل را به زودی آغاز کند و تیمی قدرتمند را روانه لیگ برتر و البته مسابقات آسیایی فصل آینده کند. در راستای این خرید‌های زودهنگام، امروز یکی از مهم‌ترین بازیکنان لیگ برتر سپاهانی شد. سید محمدرضا حسینی، هافبک خلاق و تکنیکی سابق ذوب آهن، با قراردادی دو ساله رسماً به دیگر تیم اصفهانی پیوست.

سرلیست استقلال و پرسپولیس در تور سپاهان افتاد

قلعه نویی که در لیگ هفدهم ذوب آهن را به مقام نایب قهرمانی رسانده بود، پس از رفتن به سپاهان بازیکنانی نظیر کی روش استنلی و خالد شفیعی را با خود به این تیم برد و حالا با یک سال تاخیر، ستاره خط هافبک ذوب آهن را نیز با خود در سپاهان همراه کرده است.

این بازیکن ۲۹ ساله از فجرسپاسی در فوتبال ایران مطرح شد و خود را به ذوب آهن رساند. در دوره چهار ساله‌ای که او با ذوب آهن در لیگ برتر سپری کرد، عملکردش هر فصل پیشرفت کرد و رفته رفته خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان لیگ معرفی کرد. حسینی در لیگ قهرمانان آسیا نیز نمایش‌های خوبی با پیراهن ذوب داشت و در آمار فردی مربوط به خلق موقعیت‌ها در زمره نفرات برتر قرار داشت. ارسال پاس‌های کلیدی و تکنیک بالا در عبور از مدافعان را می‌توان دیگر نقاط قوت بازی او دانست. طلایی پوشان اصفهانی پیش از این مرتضی منصوری مدافع تیم پدیده شهر خودرو را نیز در نقل و انتقالات به خدمت گرفته بودند. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.