علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی ایران پس از پیروزی تیمش مقابل سوریه در چارچوب دیدار دوستانه اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم و نتیجه خوبی گرفتیم و مردم هم لذت بردند. قطعاً بازی سخت‌تری برابر کره جنوبی داریم و امیدوارم آن بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

او درباره تفاوت جو کی‌روش با جو مارک ویلموتس گفت: بازیکنان همان بازیکنان هستند و چند تغییر داشتیم، اما آقای کی‌روش زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشیدند و هیچ‌کس نمی‌تواند اسم ایشان را از فوتبال ایران حذف کند.

 

اما هر آمدنی رفتنی دارند و ما با آقای ویلموتس کار خود را ادامه می‌دهیم و امیدواریم که عملکرد خوبی با ایشان ارائه کنیم تا روند رو به رشد خود را داشته باشیم.

جهانبخش افزود: من از فوتبال هلند به فوتبال انگلیس آمدم و تفاوت خیلی زیادی وجود دارد و پیش‌بینی می‌کردم سخت باشد و فصل اول سعی کردم خیلی چیز‌ها یاد بگیرم و تجربه‌ها کسب کنم.

 

این مساله برای من در سال اولی که در هلند بودم وجود داشت و سخت بود خودم را با فوتبال هلند هماهنگ کنم.

 

امیدوارم تجربه‌های به دست آمده را در سال بعد استفاده کنم. خواسته مردم، خواسته طبیعی است و من هم برای آن تلاش کردم و امیدوارم در فصل بعد برای ایران در لیگ انگلیس نماینده خوبی باشم.

او درباره درگیری که بازیکن تیم منچسترسیتی داشت نیز خاطرنشان کرد: برایم مهم نیست، چون این مسائل در فوتبال وجود دارد و فکر می‌کنم که در آن مساله مقداری بزرگ‌نمایی شد، اما آن مساله یک درگیری کوچکی بود که تمام شد و رفت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.