حجت‌الاسلام احد آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ، با گلایه از عملکرد فراکسیون روحانیت در مجلس دهم گفت: ما در فراکسیون روحانیت در دوره دهم نتوانستیم اقدام مؤثر و خوبی را انجام دهیم و فراکسیون در این دوره چندان فعال نبود.

وی افزود: ممکن است این عملکرد نامطلوب فراکسیون روحانیت دلایل مختلفی داشته باشد اما در کل فراکسیون نتوانست شرایط را آنطور که شایسته است مدیریت کند و جلو ببرد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: اگرچه تعداد روحانیون مجلس در دوره دهم نسبت به دوره قبل کمتر بود اما فراکسیون روحانیت مجلس اگر بخواهد در همین شرایط هم می‌تواند تاثیرگذار باشد.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: نوع مواجهه دیگر نمایندگان با نمایندگان روحانی و شرایطی که نمایندگان روحانی در مجلس دارند میزان تاثیرگذاری فراکسیون روحانیت را بالا می‌برد اما مشغله‌های زیادی که وجود داشت دلیل بر این شد که اعضای فراکسیون روحانیت نتوانند در قالب این فراکسیون در مجلس نقش ایفا کنند و همین باعث شد فراکسیون دچار خمودگی و کم کاری شود.

وی در پایان گفت: اعضای فراکسیون روحانیت مجلس هر یک در کمیسیون‌های خود سمت‌های خاصی داشتند و در حوزه‌های انتخابیه‌شان یکسری مسئولیت‌هایی داشتند و شاید تشخیص‌شان این بود که مسئولیت‌های منطقه‌ای و همچنین کمیسیونی‌شان بر فراکسیون روحانیت ارجح باشد و در واقع اعضای فراکسیون روحانیت فراکسیون‌های سیاسی‌شان را بر فراکسیون روحانیت ارجح میدانستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.