ایرج عرب اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا نوار موفقیت‌هایش را همچنان ادامه دهد و بتواند شادی‌های بیشتری را برای هواداران عزیزش به ارمغان آورد.

وی افزود: هر تیمی دوست دارد قهرمان شود و پرسپولیس نیز می‌خواهد قهرمانی‌های بیشتری را در فوتبال ایران کسب کند. پرسپولیس از قهرمانی خسته نمی‌شود چرا که همیشه تشنه موفقیت‌های بیشتری است.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: همان طور که پیش از این گفتم، بدنبال برطرف کردن مسائل و مشکلات مالی هستیم تا بتوانیم با پرداخت مطالبات «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی ارزشمند خود را در پرسپولیس حفظ کنیم. او برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده است و برای ماندن او نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست.

عرب تصریح کرد: به طور همزمان علاوه بر حل مشکلات مالی و تلاش برای ماندن «برانکو ایوانکوویچ» که یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، سرگرم مذاکره برای بستن تیمی پر قدرت هستیم تا در لیگ نوزدهم نیز مدعی اول قهرمانی باشیم.

وی در پایان گفت: هواداران پرسپولیس سرمایه اصلی باشگاه هستند و همواره سپاسگزارم این عزیزان بوده‌ایم زیرا که تحت هر شرایطی، حامی تیم محبوب خود بوده‌اند. هواداران نگران شرایط پرسپولیس نباشند و قول می‌دهیم برای رضایت این بزرگواران هر آنچه در توان داریم، انجام دهیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.