نصرالله پژمانفر در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از قوه قضائیه برای پیگیری مسئله پدیده مشهد اظهار داشت: علی رغم تمام پیگیری‌ها، انتظار این است که به مردم گزارش این پیگیری‌های قضائی داده شود. مردم چهار سال است که نسبت به این پرونده منتظر مانده‌اند. نه تنها در این مدت به مردم گزارشی داده نشده است بلکه برخورد نامناسبی نشده است. مردم نظام را دوست دارند اما انتظار دارند که شفاف‌سازی شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با تاکید بر «کمبود لاستیک در مشهد» گفت: در شهر مشهد هم‌اکنون یک سوم لاستیک سال گذشته توزیع می‌شود. مشخص است که وضعیت قیمت آن نابسامان خواهد شد. توزیع لاستیک قطره چکانی است.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه «مشکل بیماران باید فقط بیماری آنها باشد» تاکید کرد: گاهی گریه این بیماران از کمبود دارو یا گرانی آنها به آسمان بلند می‌شود. به جد بعضی از بیماران این دو مشکل را دارند و کسی باید به داد آنها برسد.

نماینده مردم مشهد در مجلس در پایان ضمن انتقاد از وزارت خانه ارتباطات گفت: وزیر ارتباطات ما وزیر جوانی است. آرزو بر جوانان عیب نیست. ایشان می‌خواهند رئیس جمهور شوند خب بیایند بشوند ما که بخیل نیستیم. اما باید کار خود را انجام دهند. در شهر مشهد مردم با موبایل نمی‌توانند تماس بگیرند. ایشان در صفحات مجازی خود عکس می‌گیرد و فیلم می‌گذارد به جای این کار باید به وظیفه خودشان بپردازند. در ابتدایی‌ترین وظایف وزارتخانه ارتباطات کوتاهی می‌شود. بنده سوال کردم تذکر کتبی و شفاهی هم داده‌ام. چه کسی باید این موضوع را پیگیری کند؟ نه در بیابان و در جاده بلکه در خیابان شهر مشهد موبایل مردم کار نمی‌کند.

عبدالرضا مصری که ریاست جلسه را بر عهده داشت پس از این تذکر اظهار کرد: دغدغه‌هایی که نمایندگان در پایان جلسات مطرح می‌کنند، عمده مشکلاتی است که مردم به آنها رجوع کرده‌اند. بهترین راهنما برای رفع مشکلاتی که در کشور هست، همین تذکرات دقایق پایانی مجلس است. مجموعه گرفتاری مردم در دست نمایندگان خانه ملت یافت می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.