علی‌رغم انتقادهای بین‌المللی از اقدامات غیرقانونی دولت آمریکا در حمایت از صهیونیست‌ها شامل به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت این رژیم و شناسایی جولان اشغالی سوریه به عنوان بخشی از فلسطین اشغالی، پسر نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس  به تمجید از دونالد ترامپ پرداخته و او را «بهترین دوست اسرائیل» خوانده است.

 

به نوشته پایگاه صهیونیستی «عاروتص شوع»، «یائیر نتانیاهو»، پسر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه «بلیز تی‌وی» آمریکا گفت: «رئیس‌جمهور (دونالد) ترامپ بهترین دوستی است که اسرائیل و مردم یهود تاکنون در کاخ سفید داشته‌اند».

پسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «نام او تا ابد در تاریخ یهودی به خاطر انتقال سفارت (آمریکا) به اورشلیم (بیت‌المقدس)، به رسمیت شناختن آن (به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی) و شناسایی بلندی‌های جولان (به عنوان سرزمین رژیم صهیونیستی) به یاد خواهد ماند. اکثریت زیادی از اسرائیلی‌ها، آمریکا و رئیس‌جمهور ترامپ را می‌ستایند و او واقعا در اسرائیل محبوبیت دارد».

اظهارات پسر نتانیاهو درباره ترامپ در حالی صورت گرفته که پدر او هم بارها از مواضع و اقدامات رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران، فلسطین، سوریه و حزب‌الله لبنان تمجید کرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.