چند روز پیش بود که سردار حسین رحیمی؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کنترل واحدهای صنفی به ویژه سفره‌خانه‌های و قهوه‌خانه‌های لاکچری خبر داد که به تبلیغات نامتعارف در فضای مجازی، پخش موسیقی غیرمجاز و ایجاد لهو و لعب مخصوصاً در ساعات پایانی شب اقدام می‌کنند.

رحیمی با اشاره به پلمب ۵۴۷ واحد صنفی متخلف در این زمینه و تذکر جدی به برخی از رستورانها به ویژه رستورانهای لاکچری که شئونات و قوانین و مقرارت را رعایت نمی‌کنند، از بازداشت ۱۱ نفر در این رابطه خبر داد.

وی متذکر شد: پلیس جزو مأموریت خود می‌داند که به عنوان مسئول حفظ ارزشهای جامعه، در زمینه عدم رعایت شئونات اسلامی با متخلفان برخورد کند.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ، عدم رعایت شئونات ممکن است در خیابان یا واحد صنفی باشد که تذکر جدی به افراد متخلف ابلاغ می‌شود.

وی همچنین از حمایت از واحدهای صنفی که در چارچوب قوانین و مقرارت فعالیت می‌کنند، خبر داد و یادآور شد: این واحدهای صنفی مورد حمایت همه‌جانبه پلیس و اماکن خواهند بود.

رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویآ، گفت: تالارهای لاکچری و کافی‌شاپهایی که شئونات در آن رعایت نمی‌‌شود نیز جزو واحدهای صنفی متخلف پلمب شده بوده‌اند.

وی تصریح کرد: بنده توقع دارم مردم و افراد دغدغه‌مند با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و اطلاعات واحدهای صنفی متخلف را به پلیس گزارش دهند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ متذکر شد: اکنون متأسفانه واحدهای فاقد پروانه و مجوز زیادی فعال هستند که بعضاً از دید پلیس دور می‌مانند که از مردم می‌خواهیم اطلاعات این واحدها را به پلیس گزارش دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.