سید محمدرضا حسینی در خصوص پیوستن به سپاهان در حالی که بحث حضورش در استقلال هم مطرح بود گفت: چند پیشنهاد بسیار خوب از لیگ ایران و همچنین دو پیشنهاد از قطر و ترکیه داشتم که البته پیشنهادهای خارجی به سرانجامی نرسید. با استقلال هم صحبت‌هایی انجام دادم که البته به مراحل جدی نرسید، در ضمن من خیلی زود تصمیم گرفتم و چون در اصفهان راحت هستم، در نهایت تصمیم گرفتم سپاهان را انتخاب کنم. خیلی هم از این انتخاب خوشحالم، از اینکه قرار است در یک تیم پرافتخار فوتبال بازی کنم.

وی در مورد اینکه آیا سپاهان می‌تواند در فصل جدید قهرمان شود، عنوان کرد: سپاهان فصل گذشته با امیر قلعه‌نویی اوج گرفت و قطعا در فصل جدید مدعی جدی قهرمانی خواهد بود. برنامه باشگاه هم موفقیت در سه جام است و سپاهان در آسیا هم می‌خواهد تا مراحل بالا صعود کند. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم. مطمئنا فصل جدید برای سپاهان فصل بسیار خوبی خواهد بود.

هافبک سپاهان در رابطه با منتشر شدن یک فایل صوتی و اینکه فرهاد مجیدی گفته محمدرضا حسینی به درد استقلال نمی‌خورد، تصریح کرد: من در مورد استقلال مذاکره‌ای با آقای مظلومی انجام نداده‌ام و نظر آقای مجیدی هم برایم قابل احترام است. هر فردی می‌تواند نظر خاص خودش را بدهد ولی فقط باید این را بگویم که دنبال بازارگرمی نبودم و در همان اوایل فصل نقل و انتقالات با وجود پیشنهادهای خوبی که داشتم خیلی زود تصمیم گرفتم.

حسینی گفت: باید از زحمات مجموعه باشگاه ذوب‌آهن تشکر کنم. من سال‌های خوبی در این تیم داشتم و باید از مدیران باشگاه، مربیانی که برایم زحمت کشدند و همچنین هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم برای ذوب‌آهن آرزوی موفقیت دارم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.