بنابر اعلام هتل یار، پس اگر دنبال تجربه سفری متفاوت و باکیفیت هستید، در این لیست، با برترین و لوکس‌ترین هتل‌های ایران به همراه اتاق‌ها و سوئیت‌های مجللشان آشنا شوید. در ضمن از لیست قیمت آن‌ها هم با خبر شوید.

۱- هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس، هتل لوکس شمال تهران می‌باشد. این هتل، در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا و در ارتفاعات سعادت‌آباد تهران قرار دارد. از ویژگی‌های ممتاز این هتل باشکوه، ارائه اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس و باکیفیت است. برخی از اتاق‌های لاکچری و سوپر لوکس این هتل عبارت‌اند از:

سوئیت اسکای، این سوئیت در طبقه‌ای مستقل و در بالاترین نقطه هتل اسپیناس پالاس قرار دارد. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این اتاق لاکچری، دکوراسیون فوق پیشرفته، چشم‌انداز بی‌نظیر، پیش‌خدمت شخصی، جکوزی بزرگ، تجهیزات ورزشی و … می‌باشد. این اتاق لاکچری، به معنای واقعی، تمام نیازهای و خواسته‌های شما از یک سوئیت مجلل را برآورده می‌کند… اگر علاقه‌مند به اطلاعات و قیمت این اتاق لاکچری هستید می‌توانید به وب‌سایت هتل یار مراجعه کنید.

از دیگر سوئیت‌ها و اتاق‌های جذاب هتل لوکس اسپیناس پالاس می‌توان به سوئیت‌ها لاکچری پرزیدنت و پرزیدنت لوکس، سراچه‌های رویال و رویال خانوادگی اشاره کرد. از ویژگی‌های برجسته این سوئیت‌ها، تجمل و زرق‌وبرق به معنای واقعی است. اتاق‌های بزرگ و باشکوه، جکوزی‌های مجلل، طراحی داخلی لوکس و چشم‌انداز شگفت‌انگیز است.

۲- هتل‌های شهر فرودگاهی امام (هتل ایبیس و نووتل)

هتل‌های شهر فرودگاهی امام شامل دو هتل ایبیس و نووتل می‌باشد. این دو هتل که در موقعیت ویژه فرودگاه امام خمینی قرار دارند، میزبان بسیاری از میهمانان داخلی و خارجی با امکانات مدرن و در حد جهانی است. این هتل‌های لاکچری با جایگاه ویژه خود، زیر نظر مجموعه هتل‌های بین‌المللی اکور فرانسه می‌باشد. هتل لوکس ایبیس و هتل نووتل، تمام امکانات مورد نیاز و لاکچری قبل و بعد از پرواز را برای رزرو هتل شما به ارمغان می‌آورد.

ازجمله اتاق‌های لاکچری و ویژه این هتل‌ها، می‌توان به اتاق‌های استاندارد دبل اشاره کرد. علاوه بر امکانات ویژه و لوکس اتاق‌های این دو هتل، امکان رزرو ساعتی اتاق و سوئیت نیز وجود دارد.

۳- هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز از لوکس‌ترین هتل‌های این شهر است. این هتل، در ارتفاعی زیبا و در ابتدای شهر شیراز قرار دارد. موقعیت ویژه و دسترسی مناسب این هتل در کنار نمای دیدنی اتاق‌های لاکچری آن از شهر شیراز، تجربه فراموش‌نشدنی برای شما خواهد بود.

در کنار ویژگی‌های برجسته این هتل لوکس و جذاب، امکانات فوق پیشرفته و لاکچری اتاق‌های هتل بزرگ شیراز نیز جالب توجه است. از اتاق‌های لوکس این هتل، می‌توان به اتاق‌های تویین و کانکت اشاره کرد. آنچه از یک اقامت لاکچری انتظار دارید، در اتاق‌های هتل لوکس بزرگ شیراز خواهید یافت.

برای مشاهده سایر هتل‌ها، از این مطلب دیدن کنید: قیمت اتاق‌های لاکچری هتل‌های ایران.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.